Dupla vágány Algériában az Atlaszon át

iho/vasút   ·   2015.03.09. 08:41

A kilencven kilométer hosszú, kilenc állomást magában foglaló, az Atlasz-hegységen át húzódó vonalat a Siemens az ETCS Level1 szerinti Trainguard 100 vonatbefolyásoló rendszerrel, a VICOS automatikus forgalomirányító rendszerrel, kilenc Simis W elektronikus biztosító berendezéssel, a GSM-R rádiós mobilkommunikációs rendszerrel, valamint a RailCom Manager (RCM) kommunikáció menedzsmenttel szereli fel. A megrendelés kiterjed a Bejaiaban létesítendő üzemirányító központra, továbbá a személyzet új technikára való kiképzésére is.

Az algériai vasúthálózat kiterjedése 3 800 kilométer, amelynek az ország ötéves terve szerint 2015-re ennek további 6 000 kilométerrel kell bővülnie. További 500 kilométernyi pálya kétvágányúra épülne át, egyúttal 160 kilométer per órára nőne az engedélyezett sebesség.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.