Egyre fogynak a ráncajtós Ikarusok Budapesten

Bohus Dávid   ·   2012.03.23. 10:00
400_180

Az utolsó széria a nyolcvanas évek közepén érkezett a Budapesti Közlekedési Vállalathoz. Életkoruk mára a 25 évet is meghaladta. A régi időszakot idéző, hangosan csapódó ajtók hangulatát szinte már csak az autóbuszbarátok kedvelik, az utazóközönség számára mindenképpen egyet jelent: cseréjük már régóta megérett.

A forgalomból kivont, megbontott, üzemképtelen példányokat a BKV értékesítésre is felkínálta, egyikük a napokban viszont nem úszta meg a teljes elbontást.

Napjainkra kilenc üzemképes példány maradt meg belőlük.

A BPI-755 ma már nincs forgalomban <br> A képre kattintva galéria nyílik <br> (a szerző felvételei)

Kapcsolódó hírek

Közút Autóbuszközlekedés

Ez a balkanyar most más volt, ünnepibb: újra lehetett fotózni egy negyvenöt évvel ezelőtt készült fotót Szegeden

iho/közút   ·   2024.04.29. 12:10

Az 5-ös vonalon a Bartók tér és Újszeged, Gyermekkórház között négy és fél évtizede indult el a trolibusz-közlekedés, elsőként a vidéki nagyvárosok között. Emlékjeggyel, emlékmatricával és egy emlékezetes szalagátvágós balkanyarral ünnepelte az évfordulót a Szegedi Közlekedési Társaság.