Félkör marad az M0?

iho/közút   ·   2012.07.27. 10:20

A déli szakasz nemrég átadott szélesítése után a Közgép Zrt., a Strabag-MML Kft., a Magyar Aszfalt Kft. és a Colas Hungária Kft. alkotta konzorcium nekiáll az M6-os autópálya és az 51-es út, illetve az 51-es út–M5-ös autópálya közötti szakasz korszerűsítésének.

A 34,9 milliárd forintos projekt a két Duna-híd szélesítését is magába foglalja. Az 51-es út és az M5-ös között teljesen új, kétszer három sávos nyomvonal épül, amivel a körgyűrű mintegy 10 kilométerrel lesz rövidebb. Mint ismeretes, az M5-ös és annak bevezető szakasza, valamint az építés déli-nyugati irányba folytatása miatt teszi meg a körgyűrű azt az érdekes, ám a közlekedőknek nagy kerülőt jelentő kanyart.

A már a tervezéskor sokat vitatott nyugati szakasz megvalósítása azonban egyre csak késik. Az M1–M10 gyorsforgalmi utak közötti rész leghamarabb 2017–2020 között épülhet meg.

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.