Frissítés a World of Subways 3-hoz

iho/vasút   ·   2011.08.06. 14:22
title

Az 1.30-as frissítésnél összesen 1,3 gigabyte adatot kell letölteniük a játékosoknak. A frissítésben főleg a grafikához nyúltak hozzá, részletgazdagabb, élesebb textúrákat kaptak az állomások, valamint a felszíni szakasz. Megjelent a véletlenszerű időjárás, de az utasok száma is a napszaktól függ már. A szélvédőkön is szebben tükröződik az elsuhanó táj. A végállomáson egyszerűsítették a dolgunkat, az értékeléshez nem kell a vonatból kiszállnunk, elég csak kiszerelnünk, és a zárfényeket bekapcsolni. A korábbi változatban újratöltés, illetve a tálcára történő lerakás után hajlamos volt a grafika szétesni, ezt is kijavították a készítők.

Az utasok viselkedésén is sokat javítottak. Egy megállóban véletlenül felhívtuk az utasok figyelmét a jármű elhagyására, a szerelvény kiürült

A játékosok egyik legfontosabb kérése azonban az volt, hogy a menet végén lehetőség legyen a visszafordulásra is, ez jelenleg még nem valósult meg. A vonatok fizikája sem változott, a legnagyobb lejtőn sem fog a vonatunk begyorsulni, csak és kizárólag vontatás esetén.  A javítás ezek mellett kiterjed az ajtózására is, korábban nyitott ajtókkal is el tudtunk indulni, szerencsére ez már a múlté. A World of Subways harmadik kiadása ezek mellett továbbra is remek szórakozást nyújt – nem csak a metró szerelmeseinek. A grafikai javítással ez csak tovább növekszik, érdemes kipróbálni mindenkinek.

A frissítés a menetidőkön is változtat, így elkerülve a korábbi hosszú várakozásokat

Kapcsolódó hírek

Vasút Közlekedésfejlesztés Nagyvasút Közlekedéstervezés

Knorr-Bremse Virtuális Tervező Laboratórium tíz éve az oktatás és kutatás szolgálatában

iho   ·   2024.11.09. 08:35

Egytizedére redukált tömegű fékpanel-alaplap, additív technológiával előállított prototípusok sora, hétszázhetven MSc hallgató és tizenöt doktorandusz: ezek beszélnek a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen működő virtuális tervező labor és a Knorr-Bremse Budapest együttműködésének első tíz évéről.