GYSEV: búcsúzik a Cargo-Tau

iho   ·   2016.08.31. 11:15
00kicsi

A GYSEV Cargo első matricázott mozdonya 2014 augusztusában kezdte meg szolgálatát a dunántúli vasúttársaságnál. A gépet 2004-ben gyártották, és a gyártó Siemens lízingcégénél, a Dispoloknál kezdte szolgálatát, majd a jogutód MRCE Dispolok tulajdona lett 2008-ban. Több cégnél – így az LTE-nél, a BoxXpressnél, a DB Regiónál – is megfordult. A kétéves szerződés 2016. augusztus 31-én járt le, az utolsó vonata a GYSEV-nél egy Komárom–Sopron között közlekedő, ömlesztett fémet szállító szerelvény volt. Már a szerződés lejárta előtt megkapta új arculatát a TX Logistik festésével, szeptember első napját már új gazdájánál kezdi.

Néha ablakos vonatokkal is láthattuk a bérelt gépet (fotó: Kemsei Zoltán)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.