Ha nem cserélünk vezetőállást, akkor ez történik
Az a szép az internetben, hogy mindig minden megkontrázható – a legfrissebb infók szerint épp fordítva történt az eset: a Csaurusz „kente föl” a védőkocsit a Laminátkára, amely a „világ végén” állt, a tizenharmdik vágányon. Közben azon is megy a vita, lehet-e ötvennel „száguldani” Kürtösön, és hogy valóban a vezetőállás cseréjén múlt-e az ütközés.
Ne fogják vissza magukat! Beszélgessünk tovább az esetről!
Korábban írtuk:
Antal Tibor aradi mozdonyvezető Facebook-oldaláról kaptuk a képeket a sajnálatos kürtösi balesetről. Tolatás közben történt az eset, az egyik mozdonyvezető elfelejtett vezetőállást cserélni. A Laminátka körülbelül 50 kilométer per órával ütközött az álló tehervagonnak. A mozdony főkerete elhajlott, selejtezni kell. Arról nincs információnk, hogy az Eas-kocsi rendbe hozható-e, valószínűleg igen. Öröm az ürömben, hogy a román Csaurusz sérülésmentesen megúszta a balesetet.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!