Hatszázmillió euróért fejlesztik tökélyre a Lufthansa Cargo Centert

iho.hu   ·   2024.09.10. 12:00
Lufthansa Cargo Center, az építkezés

Az LCCevo projekt keretében 2030-ra fejeződik be a frankfurti rakománykezelési csomópont átfogó modernizációja.

A Lufthansa Cargo Center, vagyis az LCC 1982-es beindulása óta folyamatosan, a nap 24 órájában, a hét minden napján üzemel, és azóta is központi szerepet játszik a globális légi áruszállításban. Körülbelül 330 ezer négyzetméternyi összterületével – ami körülbelül 46 futballpályának felel meg – Európa egyik legnagyobb légi teherszállítási csomópontja.

A hatszázmillió eurót felemésztő korszerűsítés magában foglalja az összes központi funkció fokozatos megújítását 2030-ig, ideértve a rakománykezelő csarnokokat, a raktár- és szállítótechnikát, az épületek praktikus kialakítását, az adminisztrációs és informatikai rendszerek korszerűsítését. Feltűnő változással jár majd egy 42 méter magas magasraktár megépítése, amely elkészülte után a frankfurti repülőtér második legmagasabb épülete lesz.

A Lufthansa Cargo az ambiciózus LCCevo projektet a folyamatban lévő árukezelési műveletek közben hajtja végre. A „nyílt szívműtét” szakaszokban zajlik, hogy a napi rutinokat zavartalanul folytathassák az LCC munkatársai.

A fejlesztés mibenlétéről és mozgatórugóiról Ashwin Bhat vezérigazgató a következőképpen fogalmazott: „A globális feszültségek és a változó vásárlói igények idején olyan innovatív megoldásokra van szükségünk, amelyek megfelelnek a mi, az ügyfeleink és a társadalom igényeinek. Ez csak modern infrastruktúrával lehetséges.”

 

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.