Ingyenes 17-es, avagy Credo-teszt Győrben

Takács Zsolt   ·   2012.07.17. 16:30
400

A Kravtex Zrt. 19 méteres, teljes hosszában alacsonypadlós autóbusza ismét Győr utcáin vendégszerepelt. A jármű, a Credo 12-eshez hasonlóan, szintén a 7, 17, 17A, 17B viszonyaltokon szállította az utasokat, méghozzá ingyen. A tesztbuszra ugyanis nem kellett sem jegyet, sem bérletet váltani. Erre egy külön felirat is felhívja a figyelmet az első ajtó mellett.

Mivel a városban kuriózum a teljes hosszában alacsonypadlós autóbusz, ezért megjelenése az utcán sok tekintetet vonz, a kerekesészékkel és babakocsival közlekedőknek pedig nem kell kizárólag az első vagy a második ajtót használniuk, ha nem akarnak lépcsőzni.

A többi Credóval ellentétben a Citadell típusok már az ekkora járműveknél megszokott méretű abroncsokkal vannak felszerelve.

Credo Citadell 19 teljes hosszában Győrben<br>A képre kattintva galéria nyílik a szerző fotóiból

A járművön szállítható személyek száma 188 fő, hosszúság: 18,75 méter, szélesség: 2,55 méter, magasság: 3,1 méter, tengelytávolság az A és B tengelyek között 5,82 méter, a B-C tengelyek között 6,76 méter, a Citadell 19 tömege pedig 28 tonna.

Kapcsolódó hírek

Közút Autóbuszközlekedés

Ez a balkanyar most más volt, ünnepibb: újra lehetett fotózni egy negyvenöt évvel ezelőtt készült fotót Szegeden

iho/közút   ·   2024.04.29. 12:10

Az 5-ös vonalon a Bartók tér és Újszeged, Gyermekkórház között négy és fél évtizede indult el a trolibusz-közlekedés, elsőként a vidéki nagyvárosok között. Emlékjeggyel, emlékmatricával és egy emlékezetes szalagátvágós balkanyarral ünnepelte az évfordulót a Szegedi Közlekedési Társaság.