Kihozták az utasokat a megrekedt metrószerelvényből

iho   ·   2014.03.26. 14:55

Délután háromnegyed ötkor indulhatott el a forgalom a 2-es metró vonalán. A szerelvények eleinte még megnövekedett követési idővel, de kora estére már a meghirdetett menetrend szerint járnak.

Korábban írtuk:

A 2-es metró vonalán a Népstadion és a Keleti pályaudvar között állt meg egy szerelvény. Az utasokat az alagúton keresztül kísérték ki a Keleti pályaudvar felé – tudta meg az iho a BKV fődiszpécserétől –, a Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság bevonásával 20-25 perc alatt sikerült mindenkit kimenekíteni. Mint mondta, szerencsére a vonaton akkor éppen kevesen utaztak, mert ez csak egy tartalékszerelvény volt, amelyet a Stadionnál indítottak el a Déli pályaudvar felé. Tehát csak azok az utasok voltak rajta, akik a Stadionnál vártak a metróra. A BKK negyvennégy autóbusszal pótolja a metrót a kiesett szakaszon a Deák tér és az Örs vezér tere között. A műszaki hiba kivizsgálását az Alstom szakembereinek bevonásával kezdték meg.

Arról, hogy milyen természetű műszaki hiba okozta a leállást, a fődiszpécser egyelőre nem tudott felvilágosítást adni. A Metróért Egyesület Facebook-oldalának értesülései szerint az egyik kocsi áramszedője alá szorult be valami, ami a szerelvény továbbhaladását akadályozta.

Reggel fél 8 előtt a Déli pályaudvartól a Deák térig jártak pótlóbuszok, mert a Batthyány téren műszaki hibát észleltek.

* * *

Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Földrengés helyett útkeresés a vasúti árufuvarozásban

T. Hámori Ferenc   ·   2024.02.19. 15:00

Két éve még „földrengést” vártak a vasúti áruszállításban érdekelt társaságok a vontatási energia árának drasztikus emelkedése miatt. Bár az áramár csökkent, a kargócégeket továbbra is foglalkoztatja a fuvardíj-kalkuláció tervezhetőségének kérdése, de még ennél is jobban az, hogy a honi vasút infrastruktúrájának állapota erősen kifogásolható, a lassújelek, a tengelyterhelés-korlátozások pedig nem előnyükre befolyásolják a társaságok működési eredményeit.