Ludmilla menetrend szerint

iho/vasút   ·   2012.08.06. 17:30
kiskep

Hatósági vizsgái után végre megkezdte munkáját a Romániából a GYSEV által bérelt orosz nagydízel, becenevén Ludmilla. A mozdonyba a GYSEV EVM 120 vonatbefolyásoló rendszert telepített, INDUSI vonatbefolyásolóval már felszerelték, így auszriai közlekedésre is alkalmas. A vasúttársaság mozdonyvezetői két hónapja végzik a típusismereti oktatásokat, amelyek után sikeres vizsgát is tettek. Első bevetése a szombathelyi IC-k élén Csornától Szombathelyig volt, melyet az elvárt szinten teljesített is, egy-két perc késéssel érkeztek meg a vonatok a célállomásukra. Az olvasóink által küldött képeken is látható módon a GYSEV, a bérelt Tauruszaihoz hasonlóan, csak egy kis matricát helyezett el, az oldalán a zöld-sárga színezés, a homlokfalon egy kis kék logó hirdeti, ez a mozdony bizony a hazai kötelékben szolgál.

Szombathely 4. vágányáról gyorsít a Ludmilla a 929-es számú gyorssal (fotó: Fehér Gábor)<br />A képre kattintva galéria nyílik

Kapcsolódó hírek

Ellátási lánc Közlekedésfejlesztés Vasút Kutatás-fejlesztés Közlekedéstervezés Nagyvasút

Stratégiai szövetség a jövő mérnökeiért: szorosabbra fűzi az együttműködést a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és a V-Híd Csoport

iho   ·   2025.01.10. 12:00

Cél, hogy az Építőmérnöki Kar hallgatói gyakorlati és versenyképes tudást szerezzenek, a már szakmában dolgozók pedig folyamatos képzést kapjanak. Az oktatási programok és a kooperatív képzések mellett a felek kutatás-fejlesztési területen is aktívan együttműködnek.

Vasút Nagyvasút

Schengen csúszva a magyar–román vasúti határon

Tevan Imre   ·   2025.01.10. 09:00

Tényleg megint mindenki hülye a magyar vasút körül? Ezért várják ki továbbra is a vonatok Magyarország és Románia között azt az időt, ameddig tavalyig a határellenőrzés tartott? Annak ellenére, hogy január 1-jétől már nincs ellenőrzés. A körülmények ismeretében a válaszunk: nem. Hosszabb folyamatról van szó, a menetidő talán az év közepétől csökkenhet.