Magyar Vasút, 2022/9.: Fogyatkoznak az iparvágányok, Magyarországon a régiósnál kevesebb a tehervasúti kapcsolat

iho/vasút   ·   2022.04.28. 18:00
00_mv2022_09web

Lapszemle a kéthetilap második évfolyamának kilencedik számából.

A tartalomból
  • Kevesebb megállás, alacsonyabb villanyszámla
  • Úttörő kezdeményezések az irányítástechnikában
  • Még idén megszülethetnek a MÁV-Start új villamos mozdonyaira vonatkozó szállítási szerződések
  • V0: kecskeméti irányú lesz a nyomvonalsáv
  • A digitális oktatásban van bőven lehetőség, ezt kell kiegészíteni modern gyakorlati módszerekkel
  • Állást foglalt a CER a TEN-T szabályozás módosításával összefüggésben
  • Kényszerű váltóállítás a Deutsche Bahnnál
  • ERFA: a liberalizált vasúti árufuvarozási piac feltételeinek sikeres megteremtése
  • Magterületi vágánykapcsolat: az integrált üzemi folyamatok lényegesen hozzájárulhatnak a versenyképes vasúthoz
  • Milliók a katonai felvonulás felgyorsítására
  • Ötéves a cseh Fast Connections fejlesztési program
  • Egy sikeres vasútfejlesztési modell
  • A hajtányközlekedés jogi háttere

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút Kiemelt ajánlatok

Knorr-Bremse fékrendszerek a világ körül – 5. rész: Kötöttpályán Magyarországon I.

iho/vasút   ·   2022.05.14. 09:00

Sorozatunkban előző részeiben azt mutattuk be, hogy a Knorr-Bremse Budapest piacvezető vasúti fékgyártó vállalatként a világ mely távoli országaiba szállít fékrendszereket vonatok, metrók és villamosok számára. Képzeletben jártunk Afrikában, Ázsiában és a távoli Ausztráliában is. Számunkra a legérdekesebbek mégis azok a szerelvények, amelyekkel itthon találkozhatunk nap mint nap, amelyekben Budapesten tervezett és gyártott fékberendezések, fékvezérlő rendszerek és levegőellátó egységek gondoskodnak a biztonságos fékezésről.