Három hét pótlóbuszozás a dunaújvárosi oldalban
Átépítik az adonyi vasútállomást, a műveletet az iváncsai ipari parkhoz vezető új vasúti összeköttetés örvendetes létesítése tette szükségessé.
Átépítik az adonyi vasútállomást, a műveletet az iváncsai ipari parkhoz vezető új vasúti összeköttetés örvendetes létesítése tette szükségessé.
Felfoghatatlan, de igaz: az EMIG után a Vonatinfót is lelőtte a MÁV.
Távozott posztjáról Bói Lóránd közlekedésstratégiáért felelős helyettes államtitkár. Pozícióját a jövőben Kerékgyártó János, közlekedési hatósági ügyekért felelős helyettes államtitkár tölti be.
Éppen egy éve tűnt fel Dunakeszin az osztrák vasúttársaság összegraffitizett villamos motorvonata. Ezúttal egy frissen festett szerelvény mutatta meg magát a fővárosi fejpályaudvaron.
Fontos mérföldkőhöz érkezett az együttműködés a Knorr-Bremse Budapest mérnökei és a BME kutatói között: újabb öt évre kötöttek megállapodást arról, hogy közös erővel keresik az innovatív válaszokat a vasúti közlekedés jövőbe mutató digitalizációs kérdéseire.
A várható jó időre és a hétfői munkaszüneti napra való tekintettel erős, már a főszezont idéző forgalomra készül a közlekedési társaság.
Nem a jelenlegi vasúti hálózattal párhuzamos vonalat építenének, hanem egy, a jelenlegi hálózatba illeszkedőt.
Az első öt egységet Spanyolországban építik majd, a többihez pedig beszállítókat keresnek. Az esetleges egyezség megerősítené a kapcsolatokat azzal a céggel, amely korábban felvásárlási ajánlatot tett a Talgóra.
A céges arculati szükség diktálta az 1524-es Viking átlényegülését.
A június 21-én kezdődő és július 27-ig tartó munkálatok miatt a Nyugati pályaudvar és Rákospalota-Újpest, valamint az esztergomi vonalon a Nyugati és Angyalföld között szünetelni fog a vonatforgalom.
A MÁV-csoport „észak-balatoni sakktábláján” lassacskán a Királynővel is lépni kell, megtartották ugyanis a 1524-es Viking hatósági próbáját.
Ráadásul a szombati, Tapolcáról indult sebesvonatról van szó, a gép azóta Dombóvárra húzódott vissza.
A beruházás keretében nyílt hozzáférésű, közcélú infrastruktúraként vasúti kapcsolat épül és rakodóterület létesül.
A Magyar Falu Program keretében a vidéki vasútállomások is megújulnak: a legújabb helyszín a Nógrád vármegyei Berkenye.
Pélmonostoron a váltókezelő zászlójelzéssel ad felhatalmazást a behaladásra az érkező vonat mozdonyvezetőjének.