Idén ötödször: Indóház
Amennyiben úgy gondolják, kezdjék a napjukat a legközelebbi újságos felkeresésével.
Amennyiben úgy gondolják, kezdjék a napjukat a legközelebbi újságos felkeresésével.
A dokumentumot az Osztrák Szövetségi Innovációs, Mobilitási és Infrastruktúra Minisztérium adta ki.
Még lehet jelentkezni az árverésekre, az M31-esek kikiáltási ára gépenként 7,2 millió forint.
A kormányzati tervek szerint a térségben zajló beruházásoknak jobban megfelelő, új nyomvonalat kap a 106-os számú vasútvonal. Addig buszok járnak, rövidebb menettartammal.
A Keleti pályaudvar egy részén továbbra is tart a hibaelhárítás, de élünk a gyanúperrel: a vasárnap hajnali áramellátási kifakadás csak arra szolgált, hogy elfedje a valódi nehézségeket.
Flottaerősítési elképzelések a magyar államvasutakon. Jellemző a feltételes mód.
A Budapest-Kelenföld–Ferencváros vasútvonalszakasz kapacitásbővítésének keretében már a negyedik új hidat telepítik a szakemberek.
Más nyelvek szerint tizenöt lesz az a tizennégy, de a lényeg ettől nem változik: szeptember 27–28-án a hatvan éves MÁV M62 sorozaté a vasútberkekbeli főszerep. Ám ez még nem minden: a dízel nagyvasak rajongói, és egyáltalán, a múlt utáni sóvárgás letéteményesei még két időpontot rögzítsenek a határidő naplójukban, a csabai menetet (október 11.) és a november 22-i tókerülést.
A vágányok felújításának idején, augusztus 25-től egy hónapon át jelentősen módosul a közlekedési rend a pályaudvart érintő győri, pécsi, hatvan–miskolci és újszász-békéscsabai vonalakon, továbbá a nemzetközi vonatok esetében.
Ugyanakkor a vasúttársaság túlbecsülte a várható kiadásokat: évi kétmilliárd forint kifizetésével terveztek, de a tendencia alapján megállapodhatnak 1,2 milliárdnál.
Eddigi két évtizedünk során alig valamivel kevesebb, mint 15 ezer oldalon hozzávetőlegesen ötezer téma (cikk); aktuálisan nyolcvan oldalon 35 jelentősebb/hosszabb olvasnivaló. Szemelvények a friss folyóirat tartalmából.
A Vasutasnap egyik kiemelt programja a Tisztavatás; a hagyományosan a Magyar Vasúttörténeti Parkban rendezett eseményen idén 183 tisztet avattak.
A hétfő délután az országon átvonuló vihar a Dunától keletre eső országrészben is megnehezítette a vonatközlekedést, de normalizálódik a helyzet, kárelhárítók a helyzet magaslatán.
Szombaton még rezgett a léc, a 203-as szíve túl hevesen vert, de vasárnap végül plusz tizeneggyel ugyan, de a narancsos Nohabbal közösen vitte Füredről Tapolcára a 1972-es Csabai Tekergőt.
Az intermodális csomópont megépítéséről még tavasszal határozott a kormány, van rá forrás is, a projekt egy–két év elteltével valósulhat meg.