A Hókirálynő helyett itt a Tókirálynő
A céges arculati szükség diktálta az 1524-es Viking átlényegülését.
A céges arculati szükség diktálta az 1524-es Viking átlényegülését.
A június 21-én kezdődő és július 27-ig tartó munkálatok miatt a Nyugati pályaudvar és Rákospalota-Újpest, valamint az esztergomi vonalon a Nyugati és Angyalföld között szünetelni fog a vonatforgalom.
A MÁV-csoport „észak-balatoni sakktábláján” lassacskán a Királynővel is lépni kell, megtartották ugyanis a 1524-es Viking hatósági próbáját.
Ráadásul a szombati, Tapolcáról indult sebesvonatról van szó, a gép azóta Dombóvárra húzódott vissza.
A beruházás keretében nyílt hozzáférésű, közcélú infrastruktúraként vasúti kapcsolat épül és rakodóterület létesül.
A Magyar Falu Program keretében a vidéki vasútállomások is megújulnak: a legújabb helyszín a Nógrád vármegyei Berkenye.
Pélmonostoron a váltókezelő zászlójelzéssel ad felhatalmazást a behaladásra az érkező vonat mozdonyvezetőjének.
Hegyek között, völgyek között zakatol a vonat – kézenfekvő szünidei program a budai kisvasúton lillafüredi motorkocsival, gőzössel vagy C-50-essel továbbított szerelvénnyel utazni.
A bérelt, TME/ME 1500-as sorozatú dízelmozdonyok úttörő képviselője a 29-esen viszi a sebesvonatokat.
A hazai vasúti járműipari vállalatok keresik azt a márkanevet, ami segíthetné a piaci pozíciójukat. A nagymúltú Ganz–MÁVAG névre többen is pályáznának, de a nemzetközi piacok meghódításához inkább jó termék, mint történelmi márka segítene.
Megjelent! Idén hatvan éves a MÁV 62-es sorozata. Mellékvonali motorkocsik térhódítása. A 303,002 felújítása. Szarajevó, ahol az orra után megy az utas. A phenjani metró. Újra megindult a forgalom a Tram de Opcinán. És modellvasút.
A menetrendi változtatások az S10-es, G10-es vonatok közül jellemzően a Budapestről Győr felé tartókat érintik, így a reggeli csúcsidőben az elővárosból fővárosi munkahelyekre utazóknak nem kell jelentős módosításokra készülnie.
Új eljárást eredményezett a vártnál nagyobb érdeklődés.
A koalíciót öt jelentős vasúttársaság vezérigazgatója képviselte az Apostolosz Cicikosztasszal folytatott megbeszélésen. Az RFF elnöke a vasúti árufuvarozás megszűnésének a veszélyére is felhívta a figyelmet.