Milyen volt kéksége?
A Trumant – Vass András áldozatkész munkájának köszönhetően – 1994-ben tette üzemképessé a MÁV Kiskunhalasi Vontatási Főnökség, 1996-ban, az angyalföldi járműparádén szerelvénnyel is bemutatkozott. Ezt a gépet selejtezése után Kiskunhalason tárolták, egy előkerült fénykép (MÁV Nosztalgia Kft. által kiadott képeslap) szerint 1994-ben sötétkékes színe volt.
Forgalomban, amíg aktív gőzmozdony volt, természetesen a gőzösfekete színt viselte, és felújítása után is azt kapta meg. Vass András visszaemlékezése (aki 94-ben már javában dolgozott a gépen) szerint sem volt kék soha. Vajon a memória csalja meg az embereket, vagy csupán a fénykép készítői, előhívói, a képeslap nyomtatói hibáztak? A kérdés nyitott, eldöntésre vár.