Motorvonatok

Vörös Attila   ·   2014.10.31. 17:01
400__IMG_3871__141031_KOB___v6316__415078_415_079__BVhmot001

Gyűlnek a kék Flirtök, ezúttal a 016-os Gigant hozta a 078-as és a 079-es egységet Istvántelekre Hegyeshalomból. Négy 415-ös motorvonat már forgalomba állt a váci és a székesfehérvári vonalakon, nemsokára a többiek is követik majd őket.

Ezzel párhuzamosan szabadulnak fel a Hernyók és a sittes ingák. A BDVmotoknak részben Miskolc ad majd munkát, de a Kunszentmiklós-Tass és Kőbánya-Kispest közti személyvonatokra is juthat belőlük. A Ganz motorvonatait pénteken a Kissamu képviselte, a BVhmot 201-es és szerelvénye két kört tett meg Kelebia és a Keleti pályaudvar között.

Szerencsés együttállás az ötvágányos szakaszon. A bal oldalon nem látszik már az Északi Járműjavítóba és Józsefvárosba tartó vágány, aztán kettő a Keleti felé megy, a jobb oldali kettő pedig Kőbánya felső állomásra. Ezt szinte kizárólag tehervonatok és üzemi menetek használják, személyvonati forgalma nyáron az átlós fürdősvonatok alkalmával szokott lenni<br>(Vörös Attila felvétele)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Repülés Hajózás Nagyvasút Légiközlekedés Belvíz

Brüsszel döntött: 2040-ig el kell készülnie a Budapest–Bukarest NSV-nek

iho.hu   ·   2024.06.17. 11:45

Jóváhagyták a TEN-T transzeurópai közlekedési hálózat fejlesztésére vonatkozó új uniós rendeletet, benne a magyar és a román főváros közötti nagy sebességű vasút megépítésére vonatkozó passzust. A döntés végleges, a hálózatot három lépésben fejlesztik tökélyre, a végső határidő 2050.