Tízévesek a GYSEV első Flirtjei
Az első Stadler-motorvonat 2013. december 6-án állt forgalomba a zöld-sárgáknál a Sopron–Szombathely–Szentgotthárd vasútvonal korszerűsítésének részeként. A flotta azóta húsz szerelvényt számol.
Az első Stadler-motorvonat 2013. december 6-án állt forgalomba a zöld-sárgáknál a Sopron–Szombathely–Szentgotthárd vasútvonal korszerűsítésének részeként. A flotta azóta húsz szerelvényt számol.
A 014-es és a 060-as „bírta” pirosban legtovább. Előbbi még egy szempontból leg.
A 30a-n és a 40a-n így már akár százhatvan kilométer per órás tempóval is haladhatnak az arra alkalmas fedélzeti berendezésekkel ellátott vasúti járművek.
A Stadlerrel kötött, összesen akár százhúsz motorvonat beszerzését lehetővé tevő keretszerződésből első körben tizenhat szerelvényt hívott le az ÖBB.
Habár az euró svájci frankkal szembeni árfolyama hatással volt az eredményre, a megrendelések mennyisége folyamatos és magas.
Az osztrák vasúttársaság akár százhúsz Flirt Akkut is beszerezhet a Stadlerrel kötött keretszerződés értelmében.
Retró bagolyvonat, remot-hétvége és pánikszerű segéderő-toborzás Füreden, hogy elindulhasson a Vízipók.
Húsz dízelmotorvonattal frissíti tovább járműflottáját a nemzeti vasút SŽ, ezzel már 72 Stadler-szerelvényük lesz.
A litván LTG Link első körben tizenöt Stadler-motorvonatot vásárol, melyek egy része akkumulátoros üzemű.
Több mint kilencszáz motorvonat gyártásában a Stadler szolnoki üzeme is részt vett.
Korszerűbbek lesznek az elővárosi és a regionális forgalomban közlekedő Flirt motorvonatok, a vasúti biztosítóberendezési fejlesztések révén lehetővé váló sebességemelésektől függően a jövőben még több vasútvonalon használhatják ki a megengedett 160 kilométer/órás maximális tempójukat.
Javul az elővárosi és a regionális forgalomban közlekedő motorvonatok utaskomfortja, a biztosítóberendezési fejlesztésekkel lehetővé váló sebességemelésekkel pedig a jövőben még több vonalon használhatják ki a megengedett 160 kilométer/órás maximális sebességüket.
A flottamodernizáció keretében forgalomba állt a MÁV-Start első 36, Flirt típusú, az Alstom ETCS 2-es szintű vonatbefolyásoló rendszerével felszerelt villamos motorvonata.
A svájci gyártó a Utahi Egyetemmel (USU) és az ASPIRE mérnöki kutatóközponttal írt alá szerződést az európai Flirt Akkun alapuló, az amerikai piacra szánt akkumulátoros motorvonat létrehozására és tesztelésére.
A Stadler húsz Flirt motorvonat szállításáról írt alá szerződést a finn VR Grouppal. A vonatok Helsinki és Tampere térségében fognak közlekedni.