Százmillióért bérel irodát a BKK
Évi nettó százmillió forintért bérelt belvárosi székházba költözik a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) – tudta meg a Blikk. A BKK sajtóirodája megerősítette a lap értesüléseit.
A többek között a BKV felügyeletét is ellátó szervezet a Rumbach Sebestyén utcában talált új otthont munkatársainak. Összesen 3787 négyzetméteren rendezkedhetnek be mintegy 500 dolgozóval. Ide költöztetik a parkolásért felelős Parking Kft.-t, valamint a taxiállomásokat üzemeltető önkormányzati cég munkatársait, és itt alakítják ki az ügyfélszolgálati irodát is.
A BKK eddig a főpolgármesteri hivatalban működött szétszórt irodahelyiségekben. A sajtóirodától a lap munkatársa megtudta, kinőtték az ottani 2000 négyzetmétert. Munkatársaik arra panaszkodtak, hogy így képtelenség rendesen dolgozni, decemberben például a hivatali szénszünet akadályozta munkájukat.
A Rumbach Sebestyén utcai irodaházat tenderen választották ki, miután a főváros saját tulajdonú ingatlanjai között nem találtak számukra megfelelőt.
BKK: jelentős megtakarítást érnek el a költözésselA Budapesti Közlekedési Központ közleményben tudatta: felmondták a Parking Kft. 2010 elején megkötött irodabérleti szerződését és új helyszínre költöztetik a BKK által a cégtől átvett feladatokat végző területeket, ezzel jelentős, 25 millió forintos megtakarítást érnek el. A változással egyidejűleg felmondják a korábbi taxiállomás-üzemeltető Kft. Krisztina körúti irodabérleti szerződését is, a kedvezőbb feltételek elérése érdekében.
Mint mondják, a BKK ma összesen három helyszínen végzett tevékenysége így egy, kisebb területigényű és hatékonyabb irodaterületen látható el, nem pontos tehát a Blikk cikkének azon állítása, miszerint csak a Városházáról költözik át a BKK az új irodába.
A valóság az, írják, hogy többségében ma is bérelt, az új helyszínnél drágább irodákban működnek ezek az átvett tevékenységek.