Terelés Fehérvár (átépítése) alatt

Vörös Attila   ·   2014.08.06. 18:45
400__IMG_6629__140805_Szabadbattyan__M62314_1116007_RCH

Nemrég talán a legnagyobb fába vágták a fejszéjüket a 30-as vonal felújítói, elindult Székesfehérvár állomás két éven át tartó átépítése. A jelenlegi fázisban a tehervágányok egy része elérhetetlen, jelentősen lecsökkentve az állomás tehervonati kapacitását. A nyugat-magyarországi teherforgalmat emiatt augusztus elején átszervezték, amelyik vonat teheti, elkerüli Fehérvárt. Ezt több szerelvény a győri fővonalon teszi, de vannak ennél izgalmasabb terelőutak is.

Szergej emeli át a Rail Cargo Hungaria Ferencváros–Murakeresztúr vonatát a 44-es vonalon. A felvétel Szabadbattyán közelében készült

A Gyékényesen belépő dunaújvárosi ércvonatok a 41-es vonal Taszár–Baté szakaszának felújítása miatt eddig Székesfehérvár felé, Börgöndön és Pusztaszabolcson át jártak, most Székesfehérvár érintése nélkül, Szabadbattyánnál már Börgöndnek fordulnak. Szintén a Székesfehérvár alatt húzódó, pont az ilyen terelések miatt felújított 44-es vonalon járnak még a Murakeresztúr–Ferencváros-vonatok, és néhány más szerelvény is. Mindez nem jelenti azt, hogy a 30-as vonal felől egyáltalán nem érkezik tehervonat Székesfehérvárra, de mindenképp kevesebb.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Repülés Hajózás Nagyvasút Légiközlekedés Belvíz

Brüsszel döntött: 2040-ig el kell készülnie a Budapest–Bukarest NSV-nek

iho.hu   ·   2024.06.17. 11:45

Jóváhagyták a TEN-T transzeurópai közlekedési hálózat fejlesztésére vonatkozó új uniós rendeletet, benne a magyar és a román főváros közötti nagy sebességű vasút megépítésére vonatkozó passzust. A döntés végleges, a hálózatot három lépésben fejlesztik tökélyre, a végső határidő 2050.