Bővíti olaszországi fuvarjait a CargoBeamer

iho/vasút   ·   2024.02.12. 15:00
cargobeamer_teher

A logisztikai cég február közepétől domodossolai terminálja és Bari között is közlekedtet intermodális vonatokat.

Az észak-olasz és dél-olasz városokat összekötő új útvonal önálló szolgáltatásként fog működni, ezen felül kaput nyit a németországi Kaldenkirchen és Bari között is. Az olasz csizma „bokájánál” található Bariból ráadásul tengeri szállítási lehetőségek állnak rendelkezésre Albánia, Görögország és Törökország felé.

A hetente irányonként háromszor közlekedő szerelvényeket daruzható és nem daruzható félpótkocsik, konténerek, cserefelépítmények, siló- és hűtópótkocsik, valamint hulladék szállítására lehet igénybe venni.

A CargoBeamer szerint az új szolgáltatás intermodális hidat képez az északnyugat-európai kikötők, valamint Görögország, Törökország és Albánia között, mivel a kaldenkircheni terminálból gyors összeköttetések állnak rendelkezésre például a rotterdami és antwerpeni kikötőkhöz, a bari kikötő pedig tengeri fuvarokat kínál a görögországi Patraszba és Igumenícába, az albániai Durrësbe, valamint a törökországi Isztambulba és Yalovába. Az ügyfelek egyetlen foglalással elérhetik a CargoBeamer által kínált teljes útvonalat, beleértve például a patraszi tengeri fuvart is.

A logisztikai cég a Kaldenkirchen–Domodossola viszonylatban is növeli a vonatok gyakoriságát: hetente irányonként már húsz fuvar elérhető, ez a CargoBeamer szerint európai rekordot jelent két intermodális terminált összekötő egyetlen szolgáltatás esetében – számol be a Rail Freight.

(Nyitóképünk illusztráció. Kép forrása: CargoBeamer / railfreight.com)

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Blog Vörösszemhatás

Tíz éve már: szentesi répa, meg egyebek – terelve

Harmati Marcell   ·   2024.10.10. 18:00

Tíz éve nagyban zajlott a 120-as vonal felújítása. Bizony voltak napok, amikor teljes kizárás volt a csabai oldalban. Viszont az élet nem állhatott meg, így a nemzetközi gyorsvonatok, valamint az eredetileg 120-as vonali közlekedésre szánt tehervonatok kerülő útirányra kényszerültek.