Ez vasútfeszt volt a javából!
Az elmúlt hétvégén zajlott a modern vasút kétszáz évét ünneplő, The Greatest Gathering elnevezésű rendezvény az Alstom derby-i üzemében, több mint száz kiállított járművel és több tízezer látogatóval.
Az elmúlt hétvégén zajlott a modern vasút kétszáz évét ünneplő, The Greatest Gathering elnevezésű rendezvény az Alstom derby-i üzemében, több mint száz kiállított járművel és több tízezer látogatóval.
A Belmond luxusutazás-szolgáltató járatai háromnapos utazásokat fognak kínálni Londonból Walesbe, Cornwallba és az északnyugat-angliai tóvidékre, jövőre pedig egy újabb útvonal is elindul.
Az „Egy hihetetlen rajongótábor: a Thomas, a gőzmozdony hatása” című dokumentumfilmet a nyáron mutatják be Derbyben, a világ legnagyobb történelmi és modern vasútijármű-kiállításán, a The Greatest Gatheringen.
Elsőként a South Western Railwayt (SWR) vették ismét köztulajdonba. A cél a nemzeti Great British Railways létrehozása.
A városi buszcsaládból Németországban már eladtak néhányat. Most megújul a kinézetük és hosszabb kivitelben is elérhetővé válnak.
A regionális dízelmotorvonatokból negyvennégyet korszerűsítenek.
Elkészült a világ első, ETCS-sel ellátott gőzöse, a tesztek már zajlanak. A cél, hogy a nosztalgiajáratok a jövőben is zavartalanul tudjanak közlekedni az országos vasúthálózaton.
A DTVS nyolcvanhat, a brit szabványoknak megfelelő szerkezetet gyárthat a Trackwork Ltd-nek.
A tulajdonos, az amerikai Wabtec azt tervezi, hogy kivonul a brit vasútijármű-karbantartási piacról is. Háromszáz munkahely forog veszélyben.
Negyvenkét évnyi szolgálat után legördült a függöny, január 5-én, vasárnap a brit Jet2 légitársaság indította az egységállam utolsó Boeing 757-es utasszállító járatát.
A húsz porszállító járművet tíz évre veszik bérbe.
A legnagyobb brit autóipari szövetség sürgős kormányzati beavatkozást kért az elektromos járművek gyenge kereslete és az átállási folyamat fenntarthatatlanná vált üzleti költségei miatt.
Egy akkupakkal ellátott dízel-villamos intercity-motorvonattal végeztek teszteket az Egyesült Királyságban. Az eredmények bíztatóak: 35–50 százalékkal kevesebb üzemanyag fogyott.
Belépett a merevvitorlákat, szárnyakat tesztelő, lassan világméretű streambe a valaha a világ legnagyobb kereskedelmi flottáját működtető Egyesült Királyság is.
A Brexit hatása az Egyesült Királyság és az Európai Unió közötti kereskedelemre, és ezzel egyidejűleg a kapcsolódó logisztikai folyamatokra négy év elteltével is érezhető. A folyamatosan bevezetett új szabályozások, megnövekedett költségek és a határátkelési eljárások bonyolultsága jelentősen megnehezítik a vállalkozások működését.