Ismét a Flirtökre szavaztak a hollandok
A nemzeti vasút Nederlandse Spoorwegen (NS) keretszerződést írt alá a Stadlerrel harminchat villamos motorvonat szállítására. A szerelvényekkel 2030-tól növelik a kapacitást.
A nemzeti vasút Nederlandse Spoorwegen (NS) keretszerződést írt alá a Stadlerrel harminchat villamos motorvonat szállítására. A szerelvényekkel 2030-tól növelik a kapacitást.
Az egyéves tesztprogram része egy, a fővonali teherszállítási műveletek automatizálását lehetővé tevő, gyártásra kész berendezések kifejlesztését célzó projektnek, elősegítve a közútról vasútra történő modális váltást.
Tizenkét motorvonatot rendelt az Alstomtól a brit cég, és már csak a brit Vasúti és Közúti Hivatal jóváhagyása kell, hogy elindíthassák a járatokat. Véget érhet az Eurostar három évtizede tartó monopolhelyzete.
Tombol a home office, a holland nemzeti vasúttársaság a Sprinter járatokon reagál az utasigények pandémiát követő változásaira.
A projekt a Robel Rail Automation, a holland infrastruktúra-kezelő ProRail, a VolkerRail és a Strukton Rail együttműködésével valósul meg.
A holland nemzeti vasút a CAF-tól hatvan kétszintes motorvonatot szerez be, amikkel 2029-től lehet majd utazni.
Az Európai Bizottság szerint a Benelux-ország nem megfelelően alkalmazta az EU versenypályázati előírásait, amikor közvetlenül a nemzeti vasúttársaság NS-nek ítélte oda a kijelölt vasúti törzshálózatra érvényes személyszállítási szerződést a 2025–2033 közötti időszakra.
A holland nemzeti vasút egy CAF-motorvonattal végzett próbákat.
Tíz dízel-villamos GE-mozdonyát korszerűsítteti a Tata Steel acélgyártó Velsen-Noord-i üzeme húszmillió eurórért.
Pedig a DDA Classic Airlines Douglas DC-3-asára nem ez a jövő várt, ám a vintage repülés elsősorban holland szerelmesei megóvták a félreállítástól.
A berlini szakkiállítás és -vásár az autóbuszos szektort is megszólítja: idén nyolc gyártó tizenegy járművet vonultatott fel a Berlin Messe nyárikertjében, a Bus Display részlegen. Előtérben az emissziómentes hajtás és az önvezetés; BYD, Ebusco, Karsan – és az Ikarus is jelen volt!
A magyar főváros 1929 szeptemberében került fel a Holland Királyi Légitársaság térképére, ráadásul a világ leghosszabb légiútvonalának részeként.
A nemzeti vasút SNCF árufuvarozó leányvállalata, a Fret SNCF viszont év végén megszűnik, majd korlátozott tevékenységgel újraindul.
A holland környezetvédelmi és közlekedési felügyelet ellenőrei szerint ezek a járművek veszélyt jelentenek a közlekedésbiztonságra, és nem felelnek meg az ilyen jellegű közlekedési eszközökre vonatkozó hivatalos előírásoknak.
A hollandiai Delfti Egyetem tanulóinak egy csoportja a világon elsőként hozott létre egy prototípus kitérőt, nagy lépést téve a technológia fejlődéséhez.