Most már tényleg kész a rákosrendezői karbantartás
Befejeződtek a vágányzári munkák és az előírt utószabályozások, így az érintett szakaszokon megszűntek a lassújelek és a korábbi sebességkorlátozások.
Befejeződtek a vágányzári munkák és az előírt utószabályozások, így az érintett szakaszokon megszűntek a lassújelek és a korábbi sebességkorlátozások.
A dán nemzeti vasúttársaság, a DSB a fővárostól északra, Vingében építteti meg a létesítményt. A cél a koppenhágai városi és elővárosi hálózat teljesen automatikus, GoA4-es szintű, felügyelet nélküli üzeme.
Szeptember 23-ától három hétig pótlóbuszok közlekednek Dombóvár, Szentlőrinc és Pécs között. A kiemelt karbantartás célja a sebességkorlátozások megszüntetése, a Budapest és Pécs közötti vonatközlekedés pontosabbá tétele.
Csaknem tizenkilenc kilométer hosszan felszámolták a sebességkorlátozásokat, így újra nyolcvannal mehetnek a szerelvények.
A huszonhat szerelvényhez most nyolcévnyi karbantartást és alkatrészellátást is megrendelt a brit vasúttársaság.
A Budapest–Újszász–Szolnok vonalon augusztus 4-étől 17-éig jelentősen változik a vonatok menetrendje pályakarbantartás miatt.
Befejeződött a komplex pályafelújítás, ismét a korábban megszokott menetrend szerint járnak a vonatok. Július 28-ától több éjszakai járatot vehetnek igénybe az utasok az esztergomi és a veresegyházi vonalon is.
A norvég város villamoshálózatának üzemeltetője, a Bybanen AS a Windhoff Bahn & Anlagentechniktől rendelt egy VentuS-LR SF50 típusú, speciális gépet.
A Tátra utca és a Jászai Mari tér közötti vágányok június 21-ével megkezdett, július végéig tartó modernizálása ütemterv szerint halad.
A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.
Hat szakaszon a síneket cseréli ki, négyen pedig vágányszabályozást hajt végre a DKV Zrt. június másodikától július hatodikáig.
A Hatvan–Somoskőújfalu vonalon május 24-étől 30-áig két ütemben módosul a menetrend, vonatpótló buszok viszik az utasokat.
A Petroutilaj-3DRD eddig teljes mértékben a francia Compagnie de Chemnis de Fer Depertementaux birtokában állt, mely a részvények hetvenhat százalékát értékesítette a magyar vállalatnak.
A svéd nemzeti vasúttársaság újabb két évre bízta meg a francia vállalatot a feladattal.
A tulajdonos, az amerikai Wabtec azt tervezi, hogy kivonul a brit vasútijármű-karbantartási piacról is. Háromszáz munkahely forog veszélyben.