Mától szünetel a forgalom a MÁV 75-ös számú, egyvágányú, nem villamosított mellékvonalán
Indul a felújítás, másfél hónapja siklott egy vonat Magyarkútnál, a baleset rávilágított a helyzet tarthatatlanságára.
Indul a felújítás, másfél hónapja siklott egy vonat Magyarkútnál, a baleset rávilágított a helyzet tarthatatlanságára.
Október 18-án késő este jó időre, ha nem végleg elmennek az utolsó vonatok az ország egyik legjelentősebb vicinálisán, Debrecenből Nagykerekibe és vissza. A repülőtér és az akkumulátorgyár terjeszkedésének útjában álló vasút a tervek szerint új nyomvonalat kap – majd egyszer...
Debrecen egyik legfontosabb elővárosi mellékvonalán már egy ideje részben buszok viszik az utasokat és a pálya állapota járműhiány miatt. A vonal a leendő akkumulátorgyár és a reptér futópályájának meghosszabbításának útjában áll. Van visszút?
A Magyar Falu Program keretében a vidéki vasútállomások is megújulnak: a legújabb helyszín a Nógrád vármegyei Berkenye.
Jelentős járatritkítást vezetett be januárban a román nemzeti vasút: 233 vonatot töröltek költségcsökkentési okokból – elvileg csak ideiglenesen.
Az egykori Červená nad Vltavou község közelében található új, 316 méter hosszú betonszerkezet a régi, még 1889-ben épített acélhidat váltja ki.
A napokban megjelent kormányrendelet tíz vonalszakaszról mondott le, köztük az egykori kecskeméti kisvasútról is. Többségükön már évtizedek óta nem jártak vonatok.
A MÁV–Volán-csoport célja az, hogy a vonatokhoz való csatlakozások kedvezőbbek legyenek, illetve a vasúttársaság és a Volánbusz integrációjából következő előnyöket még hatékonyabban ki lehessen használni az érintett térségek közlekedésében.
A Vasutazz Velünk csapata az Inzsellér Expresszen felül Sebes Zsilzony névvel is indított egy különvonatot Budapestről Szentesre, mely visszafelé Orosházán át egy több mint százéves pályaszakaszon haladt.
A „gumiorrúak” beszerzésével kapcsolatban már zajlanak a tárgyalások.
A 14-es és a 23-as vonalon nem lesz módváltás.
Konkrét információk kerültek ki a második hullámban megmódváltandó vicikről.
Az augusztus 1-ével feladott tíz vicinális után most még hét vonalat helyettesítene buszokkal a szakminisztérium.
A MÁV–Volán-csoport első embere fogalmazott így a frissen „módváltott” mellékvonalakról a Magyar Nemzetnek adott interjújában.
Komló felé viszont kevesebb a gaz, de ragad. Nagyatádon meg több, de a barátságos fajta.