Ez már tényleg az utómunka: az utolsó padok, támaszkodók is a helyükön, épülnek a parkolók, peronok átjárok a Balaton déli partján
Ideértünk: a Székesfehérvár–Keszthely vasútvonal rekonstrukciójának március végétől a kiegészítő munkálatai zajlanak.
Ideértünk: a Székesfehérvár–Keszthely vasútvonal rekonstrukciójának március végétől a kiegészítő munkálatai zajlanak.
A jelenlegi vágányzár május 30-áig tart, a tavaly őszi leállást követően ekkor fog megindulni ismételten a vasúti forgalom, egyelőre a megszokott, dízeles vontatással.
Várhatóan nyártól helyezik végleg feszültség alá a Százhalombatta–Ercsi elágazás szakaszt.
Az M6 autópálya horvát határig vezető, mintegy húsz kilométer hiányzó szakaszának megépítésével megvalósul az Adriai- és Balti-tenger térsége közötti gyorsforgalmi közúti kapcsolat magyarországi szakasza. A munkálatok elkezdődtek.
Az utolsó elem beemelésével fizikailag is eggyé, így átjárhatóvá vált a műtárgy harmadik hídszerkezete. Heteken belül a vasúti vágány is kiépül: 68 év után hoznak létre új vágányt a Duna felett.
A beruházásnak köszönhetően a Balaton és Budapest közötti, rendkívül forgalmas útszakaszon megszűnhetnek a rendszeres torlódások.
A munkálatok Pécelen, Isaszegen, Gödöllőn és Aszódon is ütemterv szerint haladnak.
A befejeződött kerékpáros fejlesztésekkel teljesen körbekerekezhetővé vált a Tisza-tó, folytatódott a Budapest–Balaton összeköttetés kiépítése és a Balatoni bringakör korszerűsítése.
Üzembe helyezték az új elektronikus biztosítóberendezést, a korszerű utastájékoztatási- és távközlési rendszereket, valamint az ETCS pályamenti alrendszert is telepítették és teljes körűen felújították a vonalszakasz felvételi épületeit is.
Az új nyomvonallal tizenhét település mentesül az átmenő forgalomtól.
Először helyeztek üzembe Magyarországon ETCS L2 vonatbefolyásoló rendszert: a Ferencváros és Székesfehérvár közötti 63 kilométeren vált korszerűbbé a vasúti közlekedés. A program hamarosan további szakaszokkal folytatódik.
A NIF látványterveken mutatja be az ütemterveknek megfelelően haladó hídépítést.
Sarucserét végeznek az északi oldali híd egyik támaszánál. A szükséges beavatkozások megvalósítása érdekében ilyen jellegű műveletekre a továbbiakban is számítani kell.
Elkezdődtek a debreceni Észak-Nyugati Gazdasági Övezet kialakításával összefüggő infrastrukturális fejlesztések: 2021 végére a vasúti összeköttetés a kiszolgáló létesítményekkel együtt megépül.
A kiemelt fontosságú projekttel a Ferencváros és Kelenföld közötti forgalmas, kétvágányú szakaszt részben három-, részben négyvágányúvá fejlesztik, növelve a kapacitást, legkésőbb 2027 végére.