A cseheknél tesztelik a PKP IC egyik Pendolinóját
A próbák célja az ottani infrastruktúrával való összeférhetőség felmérése. A Pendolinók lengyelországi hatósugara decembertől tovább bővül.
A próbák célja az ottani infrastruktúrával való összeférhetőség felmérése. A Pendolinók lengyelországi hatósugara decembertől tovább bővül.
Egy óra 25 perc menettartam, 116 kilométer per óra átlagsebesség.
Egy Pendolinóból kiállított IC vonat pendlizik Prága és České Budějovice között ekkora tempóval.
A Cseh Vasutak utasok körében végzett felmérése szerint a vonatok minőségének átlaga a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően évről évre nő.
Egy Pendolino szerelvényt a Prága és České Budějovice között közlekedő Déli Expresszre irányítanak át, így két szakaszon is elérhető lesz a kétszáz kilométer/órás sebesség.
Ha a tesztelés jól sikerül, be is vezetik a kétszáz kilométer/órás maximális sebességet a cseh vasúton, de csak a Pendolinók esetében.
Az új építésű railjethez hasonló konfigurációjú szerelvények hamarosan Prága és Bohumín között kezdenek el utasokat szállítani, jövőre remélhetőleg már a Metropolitanokon is feltűnnek.
Mert ahol rozsdás a tető, ott nedves a pince.
Halmozódnak a szükséges fejlesztések késedelmei, elmaradásai, ami dominóhatást fejt ki az egész országban.
Nem javítják meg a tavalyi balesetben súlyosan megkárosodott egységet.
A lengyel nagy sebességű vonat 2025 előtt azonban nem mehet külföldi pályára.
Egy Pendolino és egy Stadler RS2 nézett egymással farkasszemet csütörtökön a nyílt pályán.
Megjelent a végleges 2023-as vasúti menetrendtervezet – mutatjuk a lényeges változtatásokat.
Elindultak a Pendolinók, railjetek és több távolsági járat is, egyelőre csak belföldön. A Regiojet is startra kész, de a budapesti járat alatt rezeg a léc.