Fraport: Budapest nem kell, bezzeg Barcelona!

iho/repülés   ·   2011.09.09. 17:58

A madridi és a barcelonai repülőterek eladásra kerülő állami részesedéséért hét cégcsoport jelentkezett: a spanyol Ferrovial, az indiai GMR Infrastructure, Szingapurból a Changi Airport, a francia Aeroports de Paris – és a német Fraport.

Az eladások értéke meghaladja a 7 milliárd dollárt, ez nagyban hozzájárulhat a spanyol államadósság csökkentéséhez.

A pályázat győztese mindkét reptér tulajdonjogában 90 százaléknál nagyobb részesedést szerez, 3,7 milliárdot ér a Barajas és 1,6 milliárd dollárnyit az El Prat többségi tulajdona. A döntés november végére várható.

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.