Lesz-e a MAX éve 2022?
A kínai hatóság még mindig nem adott zöld jelzést, de hamarosan repülhetnek a katasztrófákban érintett Lion Air és Ethiopian gépei is. Várható a 7-es és a 10-es színre lépése.
A kínai hatóság még mindig nem adott zöld jelzést, de hamarosan repülhetnek a katasztrófákban érintett Lion Air és Ethiopian gépei is. Várható a 7-es és a 10-es színre lépése.
Hiába, hogy szinte követelik a társaságok, semmi hír a 757-es utódról. Talán mert olyan technológiai ugrást kellene, hogy hozzon, mint a Dreamliner. Egy baljós évforduló: a Sonic Cruiser indítása és leállítása.
Méretes 737-es rendelés Indiából, Kína még mindig nem adott zöld jelzést, bár a hatóság már rábólintott a módosításokra. Az Emirates nem örül a 777X hároméves csúszásának.
Még mindig sok gép vár átadásra, de kevés a „white tail”. Az üzemeltetés élmezőnyében három nagy amerikai társaság: Southwest, American, United.
A rendelésből törölt gépekre igényt tartanak elsősorban hazai társaságok. Újabb lekötések: United, Alaska, Southwest. A nagy ellenálló: Kína...
Száz körüli példányt érintett az elektromos hiba. A nemzeti hatóságok többsége már nem akadályozza a típus repülését, Kína igen. Késnek a Ryanair 200 üléses gépei.
„Gazdasági-politikai nyomástól mentes” döntés, az európai pilótaszervezet is egyetért. Az EASA továbbra is figyeli a típust, „harmadik szenzor” később.
Az Atlas veszi meg az utolsó négy Jumbót. A MAX-ok leállítása és a járvány együtt sújtotta az amerikaiakat.
Oktatópilótákat küld a légitársaságoknak a Boeing az újrainduláshoz, elmarasztaló szenátusi jelentés a MAX-eljárás ügyében.
A brazilok beelőztek, a GOL már menetrend szerinti járatot repültet a géppel, a United átvette újabb példányát.
Ms. Parker a fedélzeten, az American egyik gépe már „civil”, bár még nem fizető utasokkal ingázott Dallas és Tulsa között. A Ryanair 75 MAX-ra szerződik, állítólag hatalmas árengedménnyel.
Speciális American járatok, fórumok az utazóközönség és a szakma számára. „White Tail” gépeket vesznek át légitársaságok?
Európa is megadja az engedélyt, később lesz a gépnek „harmadik szenzora.” Kína hallgat. Taktikázó légitársaságok, visszaesett eladások, eladó irodák.
A visszatéréshez a legtöbb munkát a kábelezés igényli, aminek nincs köze a balesetekhez. Lassú átkeresztelés a nagyközönség felé?
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló június 29-étől július 5-éig.