BudapestGO: 4 millió letöltés
A fővárosiak mellett a vidéken élők és a Budapestre érkező külföldiek körében is egyre népszerűbb az alkalmazás.
A fővárosiak mellett a vidéken élők és a Budapestre érkező külföldiek körében is egyre népszerűbb az alkalmazás.
A november 15-ével kezdődő tesztidőszak alatt a jegyvásárlás és -érvényesítés egyetlen mozdulattal történik, ehhez csupán egy bankkártya vagy egy okoseszköz szükséges.
Fontos felmérésnek lehetnek részesei azok az utasok, akik letöltik és használják a FAIRTIQ alkalmazást a BKK felkérésére.
Rendszeresen frissíti és finomhangolja BudapestGO alkalmazását a Budapesti Közlekedési Központ. Az optimalizált kényelmi funkciók tovább növelik a felhasználói élményt: két ikon megújítása mellett egyszerűbb lett a jegyhasználat, és gyorsabban elérhető a járműről tervezés funkció.
Az év leginnovatívabb, esztétikai szempontból kiemelkedő termékeinek járó iF Design Award elismerést nyert a Budapesti Közlekedési Központ BudapestGO applikációja. A nemzetközi díj mellett a BKK ügyfelei hamarosan megismerhetik az applikáció legújabb fejlesztéseit is, amelyek tovább növelik a felhasználói élményt.
A BKK többfunkciós szolgáltatást nyújtó applikációját, a BudapestGO-t több mint 2 millió 200 ezren töltötték le az elmúlt egy évben, és már 1 millió ügyfél használja rendszeresen.
Már elérhetők a Volánbusz Budapest elővárosában közlekedő regionális autóbuszainak valós idejű adatai is.
Navigációs alkalmazás segíti a vak és gyengén látó utasokat a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
A már több mint másfél millió felhasználóval rendelkező alkalmazással az utasok még pontosabban tervezhetik meg utazásaikat és a fejlesztéseknek köszönhetően gyorsabban használhatják. Akinek nincs beállítva az automatikus frissítés, azoknak az új funkciók aktiválásához mindenképp frissíteni kell az applikációjukat.
Dinamikusan növekszik a Budapesti Közlekedési Központ februárban debütált alkalmazásának a használata.
A február közepén indult applikáció egyre népszerűbb az utasok körében, akik kényelmesnek és felhasználóbarátnak tartják. A BudapestGO-val az utazástervezések száma is nőtt: májusban már 2 millió 600 ezer utazást terveztek az ügyfelek.
Vagy mindenhova autóval jár, vagy villamost vezet éppen.
Az év végéig tartó kampánnyal a vasúttársaság a zöld közlekedési módok választására, valamint a háztól-házig utazás egyéb lehetőségeire kívánja felhívni a figyelmet az egyéni autózással szemben.
Egy telefonos alkalmazás segítségével a kerékpárosok és autósok láthatják, mennyi ideig piros és mikor lesz zöld az előttük lévő lámpa.
Az érintésmentes fizetés rohamos terjedésével a MÁV alkalmazása is igen népszerűvé vált az utasok körében.