Megérkezett a „felszállok” gomb a BudapestGo alkalmazásba!
Az új funkcióval még könnyebbé teszi a digitálisbérlet-használatot a Budapesti Közlekedési Központ.
Az új funkcióval még könnyebbé teszi a digitálisbérlet-használatot a Budapesti Közlekedési Központ.
Az emelt szintű szolgáltatást nyújtó Volánbusz-járatokon augusztus 5-ével megszűnik a távolsági kiegészítő jegy, ezzel egyidejűleg új, fakultatív helyfoglalási rendszert vezetnek be.
Szerdától elérhető a MÁV okostelefon-alkalmazásának legújabb verziója, melynek főmenüjében található térképet felváltotta Emma, a MÁV–Volán-csoport egységes menetrendi és térképes útvonaltervezője.
A csehországi Zlín autóbusz-állomására sorra érkeznek a helyközi buszok, oldalukon hirdetik a legegyszerűbb közösségi közlekedési utazás lehetőségét, a FAIRTIQ alkalmazást. A svájci mobil jegyrendszer app első, kelet-közép-európai, élesben működő projektje a napokban startolt el a közel hatszázezres régióban (Zlíni kerület, azaz csehül: Zlínský kraj), ahol immár akadálytalanul használható a minden hardvert és infrastruktúrát nélkülöző mobilalkalmazás.
A fővárosiak mellett a vidéken élők és a Budapestre érkező külföldiek körében is egyre népszerűbb az alkalmazás.
A november 15-ével kezdődő tesztidőszak alatt a jegyvásárlás és -érvényesítés egyetlen mozdulattal történik, ehhez csupán egy bankkártya vagy egy okoseszköz szükséges.
Fontos felmérésnek lehetnek részesei azok az utasok, akik letöltik és használják a FAIRTIQ alkalmazást a BKK felkérésére.
Rendszeresen frissíti és finomhangolja BudapestGO alkalmazását a Budapesti Közlekedési Központ. Az optimalizált kényelmi funkciók tovább növelik a felhasználói élményt: két ikon megújítása mellett egyszerűbb lett a jegyhasználat, és gyorsabban elérhető a járműről tervezés funkció.
Az év leginnovatívabb, esztétikai szempontból kiemelkedő termékeinek járó iF Design Award elismerést nyert a Budapesti Közlekedési Központ BudapestGO applikációja. A nemzetközi díj mellett a BKK ügyfelei hamarosan megismerhetik az applikáció legújabb fejlesztéseit is, amelyek tovább növelik a felhasználói élményt.
A BKK többfunkciós szolgáltatást nyújtó applikációját, a BudapestGO-t több mint 2 millió 200 ezren töltötték le az elmúlt egy évben, és már 1 millió ügyfél használja rendszeresen.
Már elérhetők a Volánbusz Budapest elővárosában közlekedő regionális autóbuszainak valós idejű adatai is.
Navigációs alkalmazás segíti a vak és gyengén látó utasokat a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
A már több mint másfél millió felhasználóval rendelkező alkalmazással az utasok még pontosabban tervezhetik meg utazásaikat és a fejlesztéseknek köszönhetően gyorsabban használhatják. Akinek nincs beállítva az automatikus frissítés, azoknak az új funkciók aktiválásához mindenképp frissíteni kell az applikációjukat.
Dinamikusan növekszik a Budapesti Közlekedési Központ februárban debütált alkalmazásának a használata.