Bővíti lutoni flottáját a Ryanair
A fapados három további Boeing 737 MAX hadrendbe állításával növeli az LTN-en meglévő kapacitását.
A fapados három további Boeing 737 MAX hadrendbe állításával növeli az LTN-en meglévő kapacitását.
Szappanoperányi adok-kapok: milyen keskenytörzsű variánsba milyen figyelmeztető rendszer kerüljön?
Már idén forgalomba állíthatja az első C919-est a China Eastern. Mi tesznek a külföldi hatóságok? Kína átszervez: az Airbus kapcsolat marad, a Boeing helyére kell, hogy lépjen a saját típus.
A szándéknyilatkozatból most lett megállapodás, az első csomagban a sűrű székezésű 8-200-asok és a 757-es vonalaira szánt, hosszabb törzsű 10-esek szerepelnek.
Homogén Airbus-flotta mellé vesz ötven, és köt le még ötven új Boeingot az Allegiant Air. Egy társaság, amely évtizedekig csak használt gépeket használt. Kisebb 7-esek és MAX-200-asok a csomagban.
A C919-es sorsa részben az amerikai és európai beszállítókon múlik, hogy végre felvegye a harcot a piacokon az amerikai és európai konkurenciával.
Airbusok az eddigi Boeing-flottához a Jet2-nak, a leghosszabb 737-esekből venne O’Leary, Gatwick lesz a British diszkont központja.
Először szimulátor-próbák, majd tesztrepülések, de így sem tudni, mikor vált zöldre Peking. Az átrepülés nehézségei: orosz légtérblokád.
Peking tiltotta le először a típust, az utolsó lesz, amely zöld jelzést ad, ha majd a geopolitikai körülmények megfelelőek lesznek... A Ryanair elégedett a 200-asokkal, és az utasoknak sincs kifogásuk.
Száz MAX-ra fix szerződés, további 155-re opció: a Southwest kitart a 737-esek mellett.
A kínai hatóságok az amerikai konkurenciát továbbra sem engedik repülni.
Az európai hatóság indított konzultációt az ügyben, és egyetért a Boeing aggályaival.
A cseh társaság is először berepüli minden példányát. Az etiópok a gépük balesete után még azt mondták, lecserélik a MAX-okat...
Szakács Gábor Smartwings főpilóta beszél arról, mit lehet tudni a balesetekről, hogyan vizsgálják át a gépeket. Az elszaladt trimm és a pilóták reakciója. Üzenet az utasoknak: a MAX a világ egyik legbiztonságosabb repülőgépe lesz, és talán ez a társaság repüli először ismét Európában.
Új tervek a túlélésre, egy sokkal kisebb, és csak skandináv-európai utakat repülő társaságról. Long-haul/low cost: eleve hibás koncepció?