D típusú Wattson e-iskolabusz a Thomas Built Buses jóvoltából
Az első megrendelők 2026 végén vehetik át az új konstrukciót.
Az első megrendelők 2026 végén vehetik át az új konstrukciót.
Az Azienda Trasporti Milanesi szerint a jövevényekkel már forgalomban is találkozhat a nagyközönség.
A DPP nem esett át a ló túlsó oldalára, nem veti el a kiforrott és praktikus hajtásláncot; a beszerzés 2026 és 2030 között esedékes.
A gyártó teljesen elektromos csuklós busza, az Ikarus 180e piacvezető beszállítók bevonásával készült.
A létesítmény a szász szövetségi tartomány legnépesebb városától délre, Zwenkauban létesül, és a felek nem zárkóznak el a bővítésétől.
A Setra ComfortClass S 517 HD modellen alapuló H₂ Coach-ot jelenleg tesztpályákon és közutakon vetik próbák alá.
A BKK által megrendelt hetven új jármű egyikét, egy BYD-tesztbuszt szeptember 20-án és 21-én meg is lehet tekinteni az Európai Mobilitási Hét keretein belül megrendezett Autómentes Hétvégén, az ArrivaBus Kálvin téri kitelepülésénél.
Indiában is hatalmasat fordul a világ, sőt! A bengalurui BMTC napi rendszerességgel üzemeltetett autóbuszokból álló flottája már meghaladja a hétezret. Ebből 1568 az e-busz.
Az idei július a valaha volt harmadik legerősebb hónap a hazai klímabarát flotta bővülésében.
Az Óperencián túl is a zéró helyi emissziójú járműflották kialakítását tűzték a zöld átállás juharleveles zászlajára.
Ráadásul a vonal két szövetségi államot köt össze, még akkor is, ha csak összesen 18 és fél kilométer hosszú.
A Benteler leányvállalat Holon önvezető autóbuszának koncepciója 2022-ben született meg, az első jármű augusztusban kezdi a tesztüzemet – ez eredeti elképzeléseknek megfelelően a Hamburger Hochbahnnál.
A Volánbusz vonalain véget ért, a fővárosban pedig időszerűvé vált a szóló-, illetve csuklós Credobus Electronellek tesztje.
Hat településen húsz e-buszt állít forgalomba idén a közösségi közlekedési szolgáltató. Az első Ikarus 120e Keszthelyre érkezett.
Új gyorstöltőket vehetnek igénybe a toszkán buszok és százhúsz logisztikai telephely.