Új egyeskocsi-kezelési modell vezetnek be az antwerpeni kikötőben
Az Antwerpen és Brugge városok egyesített kikötőjének részét képző területet kilenc zónára különítik el a konszolidált árumennyiségek és az üzemelés optimalizálása alapján.
Az Antwerpen és Brugge városok egyesített kikötőjének részét képző területet kilenc zónára különítik el a konszolidált árumennyiségek és az üzemelés optimalizálása alapján.
Idén 6 milliárd 400 millió forint állami támogatásban részesülhetnek vasúti áruszállító vállalatok az egyeskocsi-teherfuvarozási szolgáltatás ellátása érdekében.
A Rail Cargo Hungaria Zrt. 2023-ban a tavalyinál 10 ezer tonnával több élelmiszeripari- és egészségügyi szén-dioxid gázt juttat el egyes kocsi fuvarozással belföldi rendeltetési állomásokra és exportra a Linde Gáz Magyarország Zrt. megbízásából.
Nyolc erdészeti vállalat döntéshozói a Rail Cargo Hungaria és a Rail Cargo Logistics – Hungaria menedzsmentjével tárgyaltak, és közben egy kicsit meg is tisztult az erdő.
Az Európai Vasúti Fuvarozási Szövetség (ERFA) szerint a pénzügyi támogatásnak nem szabad ördögi körként működni.
A tevékenység ellátását a társaság országos lefedettségű egyeskocsi-fuvarozási technológiája teszi lehetővé.
Több százezer teherautó kipufogógázaitól mentesült hazánk légköre a program révén.
Kétezerhuszonegy novemberében elindult a magyarországi vasúti egyeskocsi-teherfuvarozás célzott állami támogatási rendszere. A koncepció a külön kormányhatározatban definiált céloknak megfelelően a vasúti egyeskocsi-teherfuvarozás forgalmát kívánja fenntartani és revitalizációra ösztönözni. A támogatás hosszú távú hatásaira vonatkozóan azonban még nem lehet egyértelmű következtetéseket levonni.
Az Európai Bizottság a múlt héten fogadott el egy 450 millió eurós támogatási programot.
A maga nemében Európában egyedülálló technológiát képviselő járművet a következő hónapokban a magyarországi engedélyezéshez és forgalomba helyezéshez szükséges teszteknek vetik alá.
A német teherfuvarozó vasúttársaság a 2021-es költségvetési évet jelentős, 481 millió eurós (körülbelül 170 milliárd forintos) adózás előtti (EBIT) veszteséggel zárta.
A Svájci Szövetségi Tanács szerint az elmúlt néhány év bebizonyította, hogy a vasúti teherszállítást aligha lehet függetlenül finanszírozni Svájcban, így további reformokra van szükség, különösen az egyeskocsi-fuvarozást érintően.
A szolgáltatás fenntartása közel kétezer vasutasnak biztosít hosszú távon munkahelyet, hozzájárul a vasúti pályakapacitás jobb kihasználtságához is.
A német logisztikai vasútvállalat a Railergy-t bízta meg az automata rendszer telepítésével. A technológia célja az egyeskocsi-fuvarozás felgyorsítása.
Októbertől a hatvani tolatósok élén már nem a Start dízelei dolgoznak, így a 224-es Púpos munka nélkül maradt. Egyelőre ismeretlen a gép további sorsa.