A ZSSK nem pancser, jön még hat Panter
Tizenöt százalékkal drágább lett egy szerelvény ára az előző megrendelés lehívása óta.
Tizenöt százalékkal drágább lett egy szerelvény ára az előző megrendelés lehívása óta.
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Škoda-újdonságok, kínai közúti villamos, Stadler-innovációk – és még néhány esemény szeptember 25-éről.
Az egységes európai vonatbefolyásolási rendszer megvalósítása körülbelül 12,2 millió euróba kerül.
A második hullámban beszerzett húsz Panterbe szerelik be az európai vonatbefolyásoló rendszert, néhányat korábban úgy vett át a ZSSK, hogy nem volt beszerelve az ETCS fedélzeti egysége.
A MÁV-Start továbbra is tizenöt, Thyssen Henschel gyártmányú dízelmozdony bérbevételét tervezi egy svéd lízingcégtől, ám a nagydízelek jöttének forgatókönyve szemlátomást eltér a tervezettől.
Nagy vontatójármű-átcsoportosításra készül a ČD, háttérbe szorulnak az öregfiúk, mint a Banánok vagy a Plehácsok.
Kilenc magyar, fenntartható, biztonságos és intelligens közlekedési infrastruktúrák kiépítését célzó kezdeményezést támogat Brüsszel.
A 2011 és 2017 között modernizált 361-es sorozatú mozdonyok Pozsony és Zsolna között pendliznek gyorsvonatokon.
A tizenöt zöld RegioPanter szerelvényért 3,5 milliárd koronát fizet a cseh állami vasúttársaság.
Az Arriva három országot, Belgiumot, Hollandiát és Németországot összekötő vonata, a Drielandentrein/Train des trois pays (RE18/Limax) csak június végén indul el, mert a viharokban megsérült vasúti infrastruktúra megerősítése a tervezettnél több időt vesz igénybe.
Az Európai Bizottság 2026–2027 során tervezi a kölcsönös átjárhatósági műszaki előírások újabb átfogó felülvizsgálatát.
A fejlesztés az úgynevezett Digirail projekt része, aminek célja az ország vasúti forgalomirányítási infrastruktúrájának fejlesztése.
A már forgalomba állt szerelvényeket a legkorszerűbb fedélzeti vonatbefolyásoló rendszerrel szerelték fel.
Röszke határállomáson található az első cseh gyártmányú állomási jelzőberendezés a magyar vasúthálózaton.
A Deutsche Bahn (DB), a Stadler, és annak AngelStar leányvállalata először látott el mozdonyokat az egységes európai vonatbefolyásoló rendszerrel a jármű gyártója nélkül. Ez hozzájárulhat az ETCS gyorsabb németországi bevezetéséhez.