A német vasúti infrastruktúra hátráltatja a szolgáltatásokat a teherfuvarozók szerint
Több európai és nemzeti vasúti árufuvarozási szövetség közös levélben írták meg panaszaikat az újonnan megválasztott német szövetségi közlekedési miniszternek.
Több európai és nemzeti vasúti árufuvarozási szövetség közös levélben írták meg panaszaikat az újonnan megválasztott német szövetségi közlekedési miniszternek.
A legújabb projekt a szlovén határ és Sveti Petar u Šumi közötti, ötven kilométer hosszú pálya átépítése.
Újabb kellemetlen helyzet Szerbiában: a vasúti létesítmények egy év alatt sem szerezték meg a végleges engedélyt az elektromos hálózathoz való csatlakozáshoz.
Most a 74,7 kilométer hosszú Gorbonok–Kapronca–Varasd vonalszakasz korszerűsítésének fognak neki. A beruházás 190 millió eurót kóstál, melyet részben az Európai Beruházási Banktól (EIB) felvett kölcsönből finanszíroznak.
A 18,7 kilométeres horvátországi vonalszakaszt 61 millió euróból korszerűsítették és villamosították.
Az MKIF által üzemeltetett 1237 kilométernyi főpálya több mint huszonhét százalékán, 5,1 millió négyzetméteren cserélték a tönkrement, elhasznált burkolatot új aszfaltra, ahol szükséges volt, több rétegben is.
A cseh vasúti infrastruktúra-kezelő már akár az év elején megkezdheti az ország egyik legfontosabb vasúti csomópontjának számító Česká Třebová állomás fejlesztését, valamint a Brno–Přerov nagysebességű vonal első szakaszának építését.
Bajban van a hazai cargócég, Szkopjénak a lépéssel az a célja, hogy megmentsék a ZRSMT-t a pénzügyi összeomlástól.Bajban van a hazai cargócég, Szkopjénak a lépéssel az a célja, hogy megmentsék a ZRSMT-t a pénzügyi összeomlástól.
A norvég infrastruktúra-kezelő Bane Nor a globális ellátási lánc válsága miatt nem tudja beszerezni az egységes európai vasúti forgalomirányítási rendszer megfelelő megvalósításához szükséges eszközöket.
A műtárgy 38 sarujából három már erősen elhasználódott, így cseréljük szükséges, mely szeptember 2-ával kezdődően várhatóan két hetet vesz majd igénybe.
A belga vasúti infrastruktúra-kezelő bízik az Alstom Jade 3 elnevezésű vonatérzékelő sínáramköreiben.
A „Kis és közepes intézkedések” elnevezésű, összesen négymilliárd euró keretösszegű, 355 projektet tartalmazó infrastruktúra-fejlesztési program részeként 138 beruházás valósulhat meg 2025-ben.
A létesítmény vasúti infrastruktúrájáért eddig az olasz nemzeti infrastruktúra-kezelő Rete Ferroviaria Italiana (RFI) felelt.
A kormány által ígért jelentős forrást jogellenesnek ítélte az alkotmánybíróság. Állami vállalatok privatizációjával vonnának be pénzt. A Deutschlandticket jövője is kérdéses.
Az ibériaiak nem megfelelően vették át és alkalmazták a vasútra vonatkozó uniós előírásokat.