Lejárt a határidő, lekapcsolták a delejt az átépülő Újvidék–Szabadka–Kelebia vonalon
Újabb kellemetlen helyzet Szerbiában: a vasúti létesítmények egy év alatt sem szerezték meg a végleges engedélyt az elektromos hálózathoz való csatlakozáshoz.
Újabb kellemetlen helyzet Szerbiában: a vasúti létesítmények egy év alatt sem szerezték meg a végleges engedélyt az elektromos hálózathoz való csatlakozáshoz.
Most a 74,7 kilométer hosszú Gorbonok–Kapronca–Varasd vonalszakasz korszerűsítésének fognak neki. A beruházás 190 millió eurót kóstál, melyet részben az Európai Beruházási Banktól (EIB) felvett kölcsönből finanszíroznak.
A 18,7 kilométeres horvátországi vonalszakaszt 61 millió euróból korszerűsítették és villamosították.
Az MKIF által üzemeltetett 1237 kilométernyi főpálya több mint huszonhét százalékán, 5,1 millió négyzetméteren cserélték a tönkrement, elhasznált burkolatot új aszfaltra, ahol szükséges volt, több rétegben is.
A cseh vasúti infrastruktúra-kezelő már akár az év elején megkezdheti az ország egyik legfontosabb vasúti csomópontjának számító Česká Třebová állomás fejlesztését, valamint a Brno–Přerov nagysebességű vonal első szakaszának építését.
Bajban van a hazai cargócég, Szkopjénak a lépéssel az a célja, hogy megmentsék a ZRSMT-t a pénzügyi összeomlástól.Bajban van a hazai cargócég, Szkopjénak a lépéssel az a célja, hogy megmentsék a ZRSMT-t a pénzügyi összeomlástól.
A norvég infrastruktúra-kezelő Bane Nor a globális ellátási lánc válsága miatt nem tudja beszerezni az egységes európai vasúti forgalomirányítási rendszer megfelelő megvalósításához szükséges eszközöket.
A műtárgy 38 sarujából három már erősen elhasználódott, így cseréljük szükséges, mely szeptember 2-ával kezdődően várhatóan két hetet vesz majd igénybe.
A belga vasúti infrastruktúra-kezelő bízik az Alstom Jade 3 elnevezésű vonatérzékelő sínáramköreiben.
A „Kis és közepes intézkedések” elnevezésű, összesen négymilliárd euró keretösszegű, 355 projektet tartalmazó infrastruktúra-fejlesztési program részeként 138 beruházás valósulhat meg 2025-ben.
A létesítmény vasúti infrastruktúrájáért eddig az olasz nemzeti infrastruktúra-kezelő Rete Ferroviaria Italiana (RFI) felelt.
A kormány által ígért jelentős forrást jogellenesnek ítélte az alkotmánybíróság. Állami vállalatok privatizációjával vonnának be pénzt. A Deutschlandticket jövője is kérdéses.
Az ibériaiak nem megfelelően vették át és alkalmazták a vasútra vonatkozó uniós előírásokat.