Az Alstom tarthatja karban a GWR Class 175-ös dízelmotorvonatait
A huszonhat szerelvényhez most nyolcévnyi karbantartást és alkatrészellátást is megrendelt a brit vasúttársaság.
A huszonhat szerelvényhez most nyolcévnyi karbantartást és alkatrészellátást is megrendelt a brit vasúttársaság.
A gömbölyű Tatrák mellett a csoport újabb keletű típusait is itt tartják karban, a szervizszolgáltatások összértéke 47,4 millió euró, hozzávetőlegesen húszmilliárd forint.
A felújított Szergejek és Ludmillák iránti növekvő keresletet jelzi, hogy már tizenöt Daugavpilsben felújított mozdony teljesít szolgálatot a hazai vasútvállalatoknál. Ezek a mozdonyok akár négyszer költséghatékonyabbak lehetnek az újaknál, de talán a legnagyobb előnyük az, hogy néhány hónap leforgása alatt átvehetők, szemben az új beszerzések két-három éves várakozási idejével.
A vasútijármű-gyártó befejezte München-Allach-i gyártó- és szolgáltató telephelyének bővítését.
Bár a CFR Călători pályázatot írt ki a gép nagyjavítására, egyelőre azonban nincs jelentkező a feladatra.
A Petroutilaj-3DRD eddig teljes mértékben a francia Compagnie de Chemnis de Fer Depertementaux birtokában állt, mely a részvények hetvenhat százalékát értékesítette a magyar vállalatnak.
A svéd nemzeti vasúttársaság újabb két évre bízta meg a francia vállalatot a feladattal.
A tulajdonos, az amerikai Wabtec azt tervezi, hogy kivonul a brit vasútijármű-karbantartási piacról is. Háromszáz munkahely forog veszélyben.
Az SNCF Voyageurs új, innovatív tengelygyártó központot nyitott a Párizstól északkeletre fekvő Technicentre Industriel Picardie (TIP) karbantartó egységében.
A felek úgynevezett műszaki támogatási és alkatrészellátási megállapodást írtak alá, ami jelentős lépés a kaliforniai vasúttársaság egyre növekvő villamosmotorvonat-flottájának hatékonysága érdekében.
Létrehozták a francia nemzeti vasút árufuvarozási részlegének üzemeltetési és karbantartási részéért 2025. január elsejétől felelős új vállalatokat.
Az Orosz Vasutak továbbra is mozdonyhiánnyal küszködik, és a csökkenő trakciós kapacitások következtében egyre kevesebb árut szállít. Az orosz Optimalog logisztikai vállalat szerint a helyzet kritikus.
Ráadásul négyet is, összesen körülbelül ötvenmillió euróért.
Bajban van a hazai cargócég, Szkopjénak a lépéssel az a célja, hogy megmentsék a ZRSMT-t a pénzügyi összeomlástól.Bajban van a hazai cargócég, Szkopjénak a lépéssel az a célja, hogy megmentsék a ZRSMT-t a pénzügyi összeomlástól.
Az eljárás nem kötelezi szerződéskötésre a MÁV-csoportot, pénzmozgással sem jár, de a piacot meg lehet szondáztatni – egyébként 950 milliárdos üzletről van szó.