Múzeumok Éjszakája a Közlekedési Múzeum helyszínein is
Június 21-e: egy éjszaka, amikor hajóskapitány, autószakértő, buszvezető, vegyész, bányász, kovács, fizikus vagy akár velocipédversenyző is lehetsz!
Június 21-e: egy éjszaka, amikor hajóskapitány, autószakértő, buszvezető, vegyész, bányász, kovács, fizikus vagy akár velocipédversenyző is lehetsz!
A turisztikai kisvasút június 21-én, 16 és 21 óra között folyamatos programokkal várja az érdeklődőket a miskolci Diósgyőr-Majláth forgalmi telepen.
Június 7-e és 9-e között ünnepi, sűrített menetrend lesz érvényben.
Ismét retróhétvégét rendeztek Miskolc és Ózd között a 92-es vonalon: főszerepben a hatvanéves Szergejek.
Ilyen túrára évtizedenként egyszer, ha adódik alkalom! Ne hagyja ki augusztus másodikán!
A vonali villany-hibrid mozdony Sajóbábony és Miskolc között elvégzett, zéró helyi kibocsátású tesztje vasúttörténeti jelentőségű.
Az Északerdő Zrt. május 24-én, szombaton különvonatokkal ünnepli a Lillafüredi Állami Erdei Vasút (LÁEV) kisvasúti napját.
Pálházán már március 15-én elindultak a keskeny nyomközű szerelvények, a Lillafüredi Állami Erdei Vasúton pedig április 5-ével kezdődik meg a tavaszi szezon.
Egykor Miskolc is „Csörgő-központnak” számított: öblös hangú dízelek jártak Ózd, Hidasnémeti, valamint Sátoraljaújhely felé. Azonban az idő előrehaladtával a miskolci Csörgők mozgástere az újhelyi oldalra szűkült. Tíz éve még ilyen „állapotok” voltak Borsodban. Majd...
Nyíregyháza, Debrecen és Miskolc térsége új löketet kaphat logisztikai fejlesztések terén, amihez az orosz–ukrán háborús helyzet javulása járulhat hozzá érdemben, de a térségben várható úthálózat-fejlesztések és ipari beruházások szintén a fellendülést támogathatják.
A Miskolc City Airport megkapta az engedélyt az új, polgári célú, speciális repülőtér kialakítására.
Az import alapanyagot eddig Fényeslitkén kamionokra rakták és így fuvarozták tovább az Ózdi Acélművekhez.
Sajátos megvilágításba helyezi BAZ vármegye székhelyének közúti helyzetét a tény, hogy öt napon másodszor hajtott gépjármű a fényvillamos, a 202-es ČKD Tatra KT8D5-ös elé.
Az EWG csoport támogatásával két világszínvonalú szimulációs labort alakítottak ki.
A munkálatoknak köszönhetően kevesebb lesz a késés, a menetidő pedig akár öt perccel is rövidülhet. A végleges sebességemelésre a tavaszi utómunkálatokat követően kerülhet sor.