A Magyar Vagontól szereznek be intercity-kocsikat a szlovénok
A húsz korszerű, IC+-alapú járművön felül Siemenstől is vásárol négy többáramnemű Vectront az SŽ.
A húsz korszerű, IC+-alapú járművön felül Siemenstől is vásárol négy többáramnemű Vectront az SŽ.
Az ázsiai ország vasúttársasága állandó mozdonyhiánnyal küzd, árufuvarozási volumene is jócskán visszaesett. Egyelőre harminc újat szereznek be.
Húsz–húsz Gamát, illetve Dragont szállít a Pesa és a Newag is az olajipari cég tulajdonában lévő vasúttársaságnak.
A szlovák RS Lease lízingcég tizenöt többáramrendszerű villamosmozdonyra szerződött le a Siemensszel, a gépeket a szlovák vasúti árufuvarozó fogja használni.
Ötvenöt villamosmozdonyt szereznek be teherszállításra. A 2027-től érkező gépeket elsősorban az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank 300 millió eurós, valamint a Világbank 190 millió dolláros hiteleiből finanszírozzák.
Motorvonat- és mozdonybeszerzések, köztük hidrogénhajtású vonatok is; az országban eddig példa nélküli beruházási programot hirdetett meg az ARF.
A lízingcég ismét tíz villamos- és dízelüzemre is képes Siemens-mozdonyra nyújtotta be igényét.
Az Akdoğan Tren Kargo magánvasút a Siemens Mobility univerzális villamosmozdonyának öt többáramrendszerű (MS) példányára adta be igényét. A gépek nemzetközi áruszállítási útvonalakon fognak járni Európa-szerte.
Négyezer tehervagont és komplett mozdonysorozatokat állítanak le, de vásárolnak is gépeket. A csökkentés oka a fuvarigények jelentős visszaesése.
A CargoUnittól bérelt Siemens-villamosmozdonnyal a nemzetközi fuvarozási szolgáltatások rugalmasságát és kapacitását tervezik tovább javítani Magyarország és Szlovénia közötti szállítási folyosón.
A nyerőszámok: 1513, 1518 és 1523. Ezzel már tizenegy Henschel-dízelgép lesz a MÁV-Csoport állományában.
A lengyel vasúttársaság távolsági üzletága eddig 96 százhatvanas és tizenöt kétszázas tempójú villanygépet vásárolt a hazai Newag univerzális mozdonycsaládjából.
Az RS Lease Slovakia lízingcég két villamos mozdonyt rendelt meg a Softronictól. A Craiovában megépítendő gépeket a tervek szerint 2026 első felében vehetik át.
A Siemens Mobility már tizennégy mozdonynál tart a végső tesztelésnél. A cél egy kétezer kilométeres nagysebességű hálózat létrehozása.
A Stadler-hibridmozdonyokkal először terjeszti ki rugalmas vasúti árufuvarozási koncepcióját Németországon túlra a logisztikai vállalat.