Több mint száz Boeing a Qatarnak: ami meglepetés, és ami nem
A társaság kibocsátója lesz a 777-8F teherszállítónak és nagy tételben vásárol a 737 MAX-10-esekből is.
A társaság kibocsátója lesz a 777-8F teherszállítónak és nagy tételben vásárol a 737 MAX-10-esekből is.
Károsodások, repedések: jelent-e szerkezeti problémát az A350-eseken észlelt hiba?
A Qatar Airways-nél 2030-ra teljesen robotizált lesz a légiáru- és poggyászkezelés.
Az első forgalomba állása után 14 évvel decemberben adják át az utolsó hármat. Visszahoz a forgalomba jónéhányat jónéhány társaság, a Qatar is, amelynek főnöke tavasszal még a teljes kivonásról beszélt.
Al Baker ingerült, az európai hatóság nem lát okot aggodalomra. A Qatar lesz a legnagyobb A350-es üzemeltető, pláne, ha megveszi a majdani cargo-változatot is, nagy a tétje tehát, sikerül-e dűlőre jutnia a feleknek.
A járványra való reagálás épp olyan fontos szempont volt, mint a biztonság és az utaskiszolgálás.
Mi már októberben megmondtuk: erre kell a kormány cargo-gépe…
A három és fél éves blokád után nem lesznek felesleges kitérők, és Iránnak sem kell fizetni évi százmillió dollárt. Öböl-menti konfliktusok és a focivébé.
Egyszerre három 777-es cargo-gép a Qatarnak, de kellenek-e majd az X-utasszállítók?
Hogy ne legyen zárlat, karantén: egységes intézkedések a repterek biztonságáért. Az ex-Qatar A330-as nonstop repült Pekingbe.
A déli betonra először a Qatar 350-ese szállt le. Életbe lép az éjszakai tilalom. Tüntető környezetvédők és taxisok.
Az A330F a követő oldalakon Wizz Air (Hungarian Government) jelzéssel szerepel, de nem kapott lila-fehér festést.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló augusztus 31-étől szeptember 6-áig.
A gép olcsó lehet a másodlagos piacon, de mennyire gazdaságos, ha egy flottában a típus egyedüli példányaként repültetik?
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló június 15-étől június 21-éig.