Felvásárolta a Spirit Aerosystems egyes részlegeit az Airbus
Az európai repülőgépgyártó azon egységeket szerezte meg, amelyek kereskedelmi repülőgéptípusainak bizonyos alkatrészeit állítják elő.
Az európai repülőgépgyártó azon egységeket szerezte meg, amelyek kereskedelmi repülőgéptípusainak bizonyos alkatrészeit állítják elő.
Az új ultranagy hatótávolságú üzleti gép első példányát a jövő év elején veheti át a megrendelője.
A brazil gyártó ezúttal egy Praetor 500-ast adott át a meg nem nevezett amerikai megrendelőnek.
Az Airbus különleges teherszállító repülőgépei július vége óta nem emelkedtek a magasba. Nyomós okuk van rá: a fermeture estivale.
Willie Walsh, a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) vezérigazgatója szerint a légitársaságok várhatóan több utast és több árut szállítanak majd 2025-ben, mint tették azt 2024-ben. Pedig a várakozásokat beárnyékolták a kereskedelmi feszültségek és a fogyasztói bizalom csökkenése.
Hetvennyolc évvel ezelőtt, 1947 márciusában emelkedett a magasba a kereskedelmi repülés első modernkori hírnöke, a Convair CV-240. A repülőgépet a korosodó Douglas DC-3 lehetséges utódjának szánták, és meg is felelt a kor elvárásainak. A gépcsalád néhány példánya napjainkban is repül.
A leépítés egyaránt érinteni fogja a vállalatvezetői és középvezetői kört is, összesen körülbelül 17 ezer embert.
Az Európai Unió Repülésbiztonsági Ügynökségének szakemberei Sanghajban vették a tanúsítás szempontjai alapján górcső alá a kínai keskenytörzsűt.
Júliusban a repülőgépgyártó hetvenhét gépet szállított le, idén összesen pedig már négyszázat, ám a megrendelések elmaradnak a múlt éviektől.
Nyilván a Boeingről van szó, az amerikaiak mindössze négy repülőgépre kaptak megrendelést májusban. A piac kivár, Toulouse-ban sem dörzsölhetik önfeledten a markukat a chief financial officerek.
Közzétette legfrissebb negyedéves pénzügyi eredményeit a Boeing Company. A repülőgépgyártó mínusza borítékolható volt, a vállalat továbbra is a biztonságra és a minőségre összpontosít.
Végrehajtotta szűzrepülését széles törzsű, modernizált, hosszú távolságokra készült repülőgép prototípusa.
A diszkont légitársaság hetvenöt az A321neo családba tartozó repülőgép megrendelésére kötött szerződést az Airbusszal.
Hamarosan megkezdődik az a 175 millió euró értékű beruházás, amelynek keretében a magyar tulajdonú Magnus Aircraft Zrt. kínai leányvállalata egy repülőgépek gyártását szolgáló, 18 ezer négyzetméteres épületkomplexumot létesít az ázsiai országban.
A Nemzeti Befektetési Ügynökség, valamint a Külgazdasági és Külügyminisztérium pályázati támogatásának köszönhetően további húsz új munkahely nyílik mérnököknek a vállalat budapesti telephelyén, ahol a fenntartható repülés jövőjét formáló technológiai megoldásokon dolgoznak.