Százötvenhét teherkocsi hollétéről nincs tudomása a román állami vasúttársaságnak
A kocsik nyomtalanul eltűntek, lángvágó áldozataivá váltak, vagy egyszerűen ellopták őket.
A kocsik nyomtalanul eltűntek, lángvágó áldozataivá váltak, vagy egyszerűen ellopták őket.
Az autógyártó némi híján 180 ezer eurót – plusz a kamatok – követel a vasúttársaságtól.
Bár a CFR Călători pályázatot írt ki a gép nagyjavítására, egyelőre azonban nincs jelentkező a feladatra.
Az eset a marosvásárhelyi nagyállomáson történt, a bukaresti IC csak késve indulhatott.
A Ferotrans magánvasút vonatai Bukarest és Jászvásár (Iași), valamint Szucsáva (Suceava) között fognak közlekedni napi két-két alkalommal.
Húsz, akkumulátoros hajtásúvá átalakított ledehás menekül meg Konstancában a lángvágótól.
A Kolozsvár–Nagyvárad vasútvonal folyamatban levő korszerűsítésének köszönhetően a korábbi három és fél óráról két óra 14 percre csökken a menettartam Kolozsvár és a magyar határ közötti 166 kilométeren.
December 10-étől hosszabb időre leáll a vasúti közlekedés Kolozsvár és Nagyvárad között, a nemzetközi vonatokat alternatív útvonalakra terelik. Az ok: a romániai 300-as vasúti vonalcsoport gerincvonalának erdélyi és partiumi szakaszát villamosítják.
Március elsejével összesen kilencvenhét vonatot vagy teljesen leállítanak, vagy csak munkanap fognak közlekedni.