Bukaresti parajosban legel a Softronic első aszinkron motoros villamos mozdonya
Bár a CFR Călători pályázatot írt ki a gép nagyjavítására, egyelőre azonban nincs jelentkező a feladatra.
Bár a CFR Călători pályázatot írt ki a gép nagyjavítására, egyelőre azonban nincs jelentkező a feladatra.
Január 31-én vette állományba legújabb villamos mozdonyát, a 610 105-ös Transmontanát a CER Cargo Holding. A gép kishíján egy hónap elteltével, február 24-én szerezte meg a forgalomba állításához szükséges hatósági engedélyt.
Tíz évvel azután lép szolgálatba a 610 105 pályaszámú Transmontana, hogy az árufuvarozó vasútvállalat átvette a Softronictól az első ilyen villamos mozdonyát.
A Bukarest–Ilfov Közösségi Közlekedésfejlesztési Egyesület és partnerei szervezésében az I. Mihály király Parkból indulva nosztalgia-trolibuszozás várt az érdeklődőkre, az Északi pályaudvaron pedig a vasúti közlekedés a fenntartható mobilitásban betöltött lényeges szerepére hívták fel a figyelmet.
Még tizenkilenc mozdony korszerűsödik, az első tesztjei a napokban kezdődtek meg.
A román Softronic villamos mozdonyából eddig tizenhatot szerzett be a svéd magánvasút. 2030-ig óriásit nőhet a flotta.
Ősszel két hétre leállt a Déli, elkezdték gyártani a MÁV KISS-eit, majdnem bezártak két mellékvonalat, decemberben pedig ismét új menetrend lépett életbe.
Vágányzár vágányzár hátán, ősszel két hétre leállt a Déli, forgalomban a GYSEV Flirt3-asai, elkezdték gyártani a MÁV KISS-eit.
A huszonnegyedik Transmontanát az osztrák magántársaság vásárolta meg.