Bangladesh Railway: háromszáz mozdony kellene, azonnal!
Az ázsiai ország vasúttársasága állandó mozdonyhiánnyal küzd, árufuvarozási volumene is jócskán visszaesett. Egyelőre harminc újat szereznek be.
Az ázsiai ország vasúttársasága állandó mozdonyhiánnyal küzd, árufuvarozási volumene is jócskán visszaesett. Egyelőre harminc újat szereznek be.
A megállapodást kétévnyi tárgyalássorozatot követően hozták tető alá.
Bár a vezető logisztikai szereplő szinte mindent visz, azért még a széles szállítási igényekre szabott portfólióban is akadtak különleges rakományok.
A tizenöt évre szóló megállapodás célja a régió logisztikai kapacitásainak erősítése.
Összesen huszonnégymilliárd forintnyi forrást vont el a MÁV-tól a szakminisztérium a napokban, Lázár János javaslatára. Az egyeskocsi-támogatás is megszűnik, az RCH leépít.
A logisztikai cég kínai leányvállalata továbbra is stabil bevételnövekedést ér el, miközben az e-kereskedelmi tevékenységek dinamikusan bővülnek. Csingtao, Peking, Tiencsin és Ningpo fiókjai kiemelkedő jubileumokat ünnepelnek.
A dán logisztikai óriás a gdański kikötő és a háborúval sújtott ország között segíti az áruk mozgását.
A vállalat alapítója és ügyvezető igazgatója nyerte el a Bizalmi Kör - Vezetői Klub által szervezett XI. Bizalom Gálán a 2025-ös Leader of The Year abszolút győztese díjat.
A Tuzla–Rijeka az első boszniai szolgáltatás, Budapest és Kürtös között pedig kapacitást növel a logisztikai vállalat.
Elindult a BTE és a Metrans hetente egyszer közlekedő tehervonata, ez a leggyorsabb vasúti fuvar Kínából Csehországba; érkezik elegy hozzánk is!
Beláthatatlan gazdasági következményekkel, növekvő környezetterheléssel, a jogbiztonságba vetett bizalom gyengülésével járnak az Építési és Közlekedési Minisztérium által indított, a kamionok forgalmát országosan korlátozó intézkedések.
A létesítmény a kilenckategóriás fenntarthatósági szempontrendszerben elért 75,3 százalékos összesített eredményével érdemelte ki a besorolást.
A lízingcég nagy-britanniai leányvállalata, a VTG Rail UK hosszútávú keretszerződést kötött a vasúti fékrendszereket gyártó cég brit ágával arról, hogy akár kétezer vagonra is feltelepítenék a FreightControl Sentinel járműfelügyeleti rendszert.
Ötvenöt villamosmozdonyt szereznek be teherszállításra. A 2027-től érkező gépeket elsősorban az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank 300 millió eurós, valamint a Világbank 190 millió dolláros hiteleiből finanszírozzák.
Az ágazat két százalékot sem ad. A Mahart korábbi vezetője, Szalma Botond úgy véli, a jelenlegi helyzet siralmas, a problémák pedig rendszerszintűek.