Nappali próbaúton tesztelte az SZKT vágányhálózatát a 2-es és a 3-as vasútvillamos
Jellemzően az 1-es villamos vonalán közlekedtek, ott, ahol majd menetrend szerint is járni fognak.
Jellemzően az 1-es villamos vonalán közlekedtek, ott, ahol majd menetrend szerint is járni fognak.
Túl van az első szegedi hatósági próbán a Szentesről a városba költöző 406 001-es. Az 1-es Vasvilla első szegedi útján a megállókat tesztelte.
Megint nagyot alkottak a Pulz utcai remízben.
A Szegedi Járási Ügyészség vasúti közlekedés gondatlan veszélyeztetése vétségével vádolja a villamosvezetőt.
Az önkormányzati választások után, az újonnan alakuló közgyűlés előtt a Szegedi Közlekedési Társaság közzétette a számait, „a makacs tényeket.” Kommentáltattuk.
Ezen a hétvégén ünneplik szerte Európában a trolibuszozást is. Ebből az alkalomból nyílnak meg vasárnap újra az SZKT telephelyei. „Kirepülnek” a nosztalgiajárművek is.
Az Ikarus–Škodákkal már egy kispályás focicsapatot ki tudna állítani az SZKT. A többség persze még próbázik.
Nemcsak Patrik, hanem a drót és a váltó is izgult: előbbi a vezetőülésen, utóbbiak a nagykörúton Szegeden. Milyen egyéb lehetőségei lehetnek egy trolibusznak?