Befejeződött a Győr–Veszprém vasútvonal karbantartása, október 10-étől ismét várja a túrázókat a Bakonyvasút
Megújultak a völgyhidak, feloldottak több sebességkorlátozást, biztonságosabbá tettek számos útátjárót.
Megújultak a völgyhidak, feloldottak több sebességkorlátozást, biztonságosabbá tettek számos útátjárót.
A Volánbusz hálózatán 93, a HÉV-nél tizenegy, a MÁV-Startnál pedig hat új eszközt állít üzembe a MÁV–Volán-csoport.
A P’atal elnevezésű járatok többféle utazási élményt fognak majd kínálni, első- és turistaosztállyal, háló-, étkező- és büfékocsikkal.
A szigetország vasúttársasága hatvanhat hattengelyes, keskeny nyomközű dízel-villamos mozdonyt vásárol a svájci gyártótól.
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
A két új menetrend szerinti járattal tovább bővítette éjszakaivonat-hálózatát az ÖBB. Bécs egyre inkább az éjszakai vonatok fővárosa.
A Bounce csomagmegőrző vállalat a Google értékelések alapján minősített húsz európai metrót, és meglepő eredményekre jutott. A híres londoni nincs a legjobb öt között, a budapestinek pedig egyenesen az utolsó hely jutott. Vannak azért fenntartásaink.
A napokban elkezdődtek a próbamenetek a felújított pályán, egyelőre még csak az állomás és a Belgrád felőli bejárat között.
Most a Kis-lengyelországi vajdaságban szolgáltató Koleje Małopolskie (KMŁ) vasúttársaság vásárol a Newagtól.
A Beli Krcset elnevezésű szerelvényekkel a motorvonatok újabb generációja érkezhet a tervezett Moszkva–Szentpétervár dedikált nagysebességű vonalra.
A regionális Koleje Dolnośląskie vasúttársaság tíz ötkocsis villamos motorvonatot rendelt a hazai gyártótól. Már harmincöt példányból álló flottájuk lesz.
Az utasigényekhez alkalmazkodva az utószezonban is külön menetrenddel segíti a MÁV-Start a tóhoz való eljutást: szeptember 22-éig Budapestről és több dunántúli városból is sűrű közlekedéssel, átszállás nélkül lehet eljutni a Balatonhoz.
A népszerű RS1-es motorkocsik utódja korszerű és környezetbarát: hidrogén- vagy akkumulátoros hajtással rendelhető, így szén-dioxid-mentesen üzemelhet a mellékvonalakon.
A leendő reptéri csomóponttól északra, Płock és Włocławek felé választották ki a pálya útvonalát, ami leghamarabb 2035-re készülhet el.
A MÁV-Start ősszel jó néhány elővárosi járatra kiterjeszti az esztergomi vonal S76-os viszonylatán áprilisban tesztjelleggel bevezetett, jegyvizsgáló nélküli szolgáltatást.