Érkeznek Belgrád török gyártású villamosai
A szerb főváros közlekedési vállalata, a GSP tavaly júliusban rendelt huszonöt szerelvényt a Bozankayától, 7,8 milliárd dinár, vagyis cirka 27 milliárd forint értékben.
A szerb főváros közlekedési vállalata, a GSP tavaly júliusban rendelt huszonöt szerelvényt a Bozankayától, 7,8 milliárd dinár, vagyis cirka 27 milliárd forint értékben.
A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.
Szombattól változik a közlekedés a Szent István körúton: június 21-étől július 31-éig a Széll Kálmán tér és a Nyugati pályaudvar között a 4-es és 6-os villamosok helyett pótlóbusszal lehet utazni.
Az előző hónaphoz képest csupán kisebb, a múlt év azonos időszakához képest azonban már jelentősebb mértékben, négy százalékkal nőtt a hazai vonatok pontossága.
A június 21-étől augusztus közepéig tartó munkálatokat követően tizennégy kilométeren ismét nyolcvannal mehetnek majd a szerelvények, addig pótlóbuszok közlekednek Szeged és Orosháza viszonylatában.
Az új megrendelések 74 százalékkal emelkedtek és 1,7 milliárd eurót tesznek ki, a kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény (EBITDA) pedig 185 százalékkal, 62 millió euróra nőtt.
A lengyel szerelvények június 27-étől augusztus 31-éig hetente négyszer teszik majd meg oda-vissza a Varsó és Fiume közötti 1240 kilométeres távot.
Jövőre viszont akár tizenöt perccel is rövidebb időt veheti igénybe a vonatozás Debrecen és Tiszafüred között.
Június 7-e és 9-e között ünnepi, sűrített menetrend lesz érvényben.
Június elsejével lépett életbe a késésbiztosítási rendszer, az első három nap alatt 9600 esetben térítették vissza a jegyár felét.
A hangos asszisztenciával ellátott trolik és autóbuszok után már az agglomerációban közlekedő kék Volán-buszokra, illetve kísérleti jelleggel a villamosokra is kiterjesztik a szolgáltatást, amely egyetlen távirányítással bemondja, melyik járat érkezik a megállóba és hova tart.
Ismét retróhétvégét rendeztek Miskolc és Ózd között a 92-es vonalon: főszerepben a hatvanéves Szergejek.
A GYSEV 752 kilométernyi vasúti pálya üzemeltetését veszi át a nagyobbik államvasúttól.
A vasútállomás teljeskörű megújulása 2021 szeptembere óta zajlik, azóta a határidő és a büdzsé is jócskán megcsúszott…
Az ügyfelektől beérkező visszajelzéseket is figyelembe véve a táblákon a korábbiakhoz képest nagyobb méretben szerepelnek az azonosítókódok és a járatszámok is.