Már tesztelik a CRRC első szénszálas metrószerelvényét
A Cetrovo 1.0 típusú, hatkocsis vonat a csingtaói metró egyes vonalán szállít utasokat próbaüzemben.
A Cetrovo 1.0 típusú, hatkocsis vonat a csingtaói metró egyes vonalán szállít utasokat próbaüzemben.
Itt az új havi MÁV-riport: a járatok körülbelül négy–hat százalékkal közlekedtek pontosabban a korábbi időszakhoz képest, tízből csaknem nyolc vonat késése maradt hat perc alatt.
Forgalomból kivont autóbuszok kijelzőit helyezik újra üzembe rajtuk.
Az Európai Beruházási Bank (EIB) 10,6 millió eurónyi hitelt nyújt az ukránoknak.
A 18,7 kilométeres horvátországi vonalszakaszt 61 millió euróból korszerűsítették és villamosították.
A gigaberuházás finanszírozásához egy, a Szovkombankból, a Sberbankból és a VTB bankokból álló szindikátust hoztak létre.
Tényleg megint mindenki hülye a magyar vasút körül? Ezért várják ki továbbra is a vonatok Magyarország és Románia között azt az időt, ameddig tavalyig a határellenőrzés tartott? Annak ellenére, hogy január 1-jétől már nincs ellenőrzés. A körülmények ismeretében a válaszunk: nem. Hosszabb folyamatról van szó, a menetidő talán az év közepétől csökkenhet.
A korszerű, alacsonypadlós jármű egyelőre utasok nélkül közlekedik, és akkor állhat utasforgalomba, ha a kifogástalanul teljesíti a közlekedési hatóságok által előírt ezer kilométeres próbafutást.
Még magasabbra emelte a nagysebességű vasút mércéjét a CRRC: bemutatta a CR450-es motorvonatot, ami ha forgalomba áll, a világ leggyorsabb adhéziós személyszállító szerelvénye lesz, ötven kilométer per órával megdöntve elődje tempóját.
Többek között erről is beszélt Lázár János az ÉKM szerdai Közlekedésinfóján. Új, bérelt mozdonyok – az Astride-okon kívül újabban Vectronokról is hallani –, új IC-minőségű kocsik érkezhetnek, jön a „közlekedési Kánaán”.
Egy éve zajlanak a munkálatok, egyelőre nem túl acélos tempóval.
A történelem során először lehet egyetlen napon belül vonattal megtenni az utat Vilnius, Riga és Tallinn viszonylatában. Az új szolgáltatás a Rail Baltica fontos előhírnöke.
Az erdélyi város tizenhárom kétrészes, alacsonypadlós szerelvényt vásárolt a Durmazlartól.
Hanoi és Ho Si Minh-város között 1541 kilométeren épülne ki 350 kilométer per órás sebességgel használható, normál nyomtávú pálya.
A felek úgynevezett műszaki támogatási és alkatrészellátási megállapodást írtak alá, ami jelentős lépés a kaliforniai vasúttársaság egyre növekvő villamosmotorvonat-flottájának hatékonysága érdekében.