Rábólintott a használt svájci motorvonatok vásárlására a Közbeszerzési Döntőbizottság
Érik a kilencvenhárom Stadler GTW beszerzésére vonatkozó üzlet?
Érik a kilencvenhárom Stadler GTW beszerzésére vonatkozó üzlet?
Ötvennégy korszerű, alacsonypadlós szerelvényt vásárolna a MÁV Személyszállítási Zrt., első körben tizennyolcat a szentendrei vonalra.
A Hovedstadens Letbane elnevezésű vonal a harmadik korszerű könnyűvasút Dániában az aarhusi és az odenseei után.
A francia–brit–belga vasúti vállalkozás harminc kétszintes, a saját keresztségben Celestia elnevezést szerző, nagysebességű motorvonatot vásárol az Alstomtól.
Hosszabb vonatokkal, több járattal és megerősített haváriaügyelettel készül a közlekedési társaság.
A próbák célja az ottani infrastruktúrával való összeférhetőség felmérése. A Pendolinók lengyelországi hatósugara decembertől tovább bővül.
A Budapest–Győr–Hegyeshalom, a Győr–Sopron/Szombathely, a Győr–Celldömölk és a Győr–Veszprém vonalon hosszabb menettartamokra, módosult közlekedési rendre, vonatpótló buszokra kell számítani.
A helyreállításig hosszabb menetidőkre, kimaradó járatokra, vonatpótló buszokra kell számítani a Budapest–Győr–Hegyeshalom, a Győr–Sopron/Szombathely, a Győr–Celldömölk és a Győr–Veszprém vonalakon.
A finn nemzeti vasúttársaság a Suomen Ostoliikennekalusto teljes részvénycsomagját átadja az állam kezébe november elsejével.
Motorvonat- és mozdonybeszerzések, köztük hidrogénhajtású vonatok is; az országban eddig példa nélküli beruházási programot hirdetett meg az ARF.
Október 18-án késő este jó időre, ha nem végleg elmennek az utolsó vonatok az ország egyik legjelentősebb vicinálisán, Debrecenből Nagykerekibe és vissza. A repülőtér és az akkumulátorgyár terjeszkedésének útjában álló vasút a tervek szerint új nyomvonalat kap – majd egyszer...
Az Európai Beruházási Bank (EIB) számításai szerint megérné 200–250 kilométer/órás tempóval használható vonalakat építeni. Az első Konstancától a magyar határig vezetne.
Pozsonyban, a ZSSK-nál is elkezdődött a személyzet képzése a csehek ComfortJetjeihez.
A két keskeny nyomközű szerelvényt a Ferrovia Circumetnea (FCE) vasúttársaság rendelte az Etna-környéki vasúthálózatra.
A magasperonnak köszönhetően könnyebb fel- és leszállni a vonatokra, illetve róluk, de a babakocsikkal, kerekesszékkel közlekedőknek is egyszerűbbé vált az utazás.