Gallatz Zoltán az Alstom új magyarországi csoportjának ügyvezető igazgatója
A szakember több mint negyvenévnyi tapasztalattal rendelkezik a közlekedési ágazatban.
Az Alstom a cég magyarországi ügyvezető igazgatójának Gallatz Zoltánt nevezte ki, aki a vállalat hazai szervezetének irányításáért felel a jövőben. Ez a budapesti kereskedelmi irodát foglalja magában, valamint több mint 620 munkavállalót foglalkoztató mátranováki gyártóüzemet, amely a régió egyik legfontosabb munkáltatójaként exportra szánt forgóvázkeretek gyártására szakosodott. A kinevezéssel az Alstom megerősíti elkötelezettségét, hogy kiterjessze fenntartható helyi vállalkozását Magyarországon, miközben növeli a vállalat versenyelőnyét is.
Antonio Moreno, az Alstom kelet-közép-európai ügyvezető igazgatója elmondta: Magyarország az Alstom egyik kiemelten fontos piaca Kelet-Közép-Európában, hiszen már húszéves múlttal rendelkezik az országban. A jövőben a vállalat jelenlétének megerősítésére, a mátranováki gyártelep továbbfejlesztésére, ezáltal üzleti és iparági pozíciójuk megszilárdítására összpontosítanak. Gallatz Zoltán már több mint 12 éve dolgozik az Alstomnál, széleskörű tapasztalattal bíró szakember a közlekedési ágazatban, így rendelkezik mindazokkal a készségekkel és ismeretekkel, amelyek a magyarországi kibővített vállalkozás sikeres irányításához szükségesek.
Gallatz Zoltán több mint negyvenéves tapasztalattal rendelkezik a közlekedési iparágban, pályáját értékesítési vezetőként kezdte az Ikarus Kft.-nél. Ezt követően az Interag, a Mercator és a Renault Trucks Magyarországnál dolgozott, majd 2008-ban csatlakozott az Alstom Hungary Zrt.-hez. 2015 végéig ügyfélkapcsolati igazgatóként a budapesti metróberuházásért és üzletfejlesztésért volt felelős. 2015 decemberében az Alstom Transport Hungary Zrt. vezérigazgatójává nevezték ki. A szakember többek között részt vesz a MÁV-Start Flirtjeinek ETCS fedélzeti berendezéseire kiírt pályázattal kapcsolatos projektben.
Magyarország az Alstom kelet-közép-európai (CEE) részlegének tagja, amely mintegy hétezer munkavállalóval, kilenc országban folytat ipari, illetve húsz országban kereskedelmi tevékenységet. Az Alstom budapesti kereskedelmi és projekt iroda mellett, több mint 620 főt foglalkoztat a forgóvázkeretek gyártására szakosodott mátranováki gyártóüzemben, így az Alstom az egyik legnagyobb munkáltató Nógrád megyében.
Az Alstom a budapesti metró (BKV) elismert partnere. A metrókocsik flottájának ötven százalékát, valamint a budapesti M4-es metróvonalon közlekedő vezető nélküli metrókocsikat az Alstom szállította. A MÁV-Start huszonöt Traxx villamos mozdonya is jól ismert a magyar vasutakon – a Bombardier Transportationnel való 2021. január 29-ei összeolvadás következtében már ezek a gépek is az Alstomhoz tartoznak.
Az Alstom az alacsony széndioxid-kibocsátásra fókuszálva olyan közlekedési megoldásokat fejleszt és forgalmaz, amelyek fenntartható alapot biztosítanak a közlekedés jövőjének. Az Alstom termékportfóliójában egyaránt szerepelnek nagysebességű vonatok, metrók, egysínű vasúti megoldások, villamosok, e-buszok, csakúgy, mint integrált rendszerek, egyedi szolgáltatások, infrastruktúrák, illetve jelzőrendszerek és digitális mobilitási megoldások. Miután a Bombardier összeolvadt az Alstommal, az új vállalatcsoport összesített bevétele 15,7 milliárd eurót tett ki a 2021. március 31-ig tartó, tizenkét hónapos időszakban. A franciaországi székhelyű Alstom jelenleg hetven országban van jelen és 75 ezer munkavállalót foglalkoztat.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!