Elkészült a GYSEV IC-Flirtjeinek első festett kocsiszekrénye Szolnokon
A jármű-részegységet pénteken leplezték le ünnepélyes keretek között a Stadler szolnoki üzemében. A MÁV meg 93 használt motorvonatot kap Svájcból.
A jármű-részegységet pénteken leplezték le ünnepélyes keretek között a Stadler szolnoki üzemében. A MÁV meg 93 használt motorvonatot kap Svájcból.
Az osztrák magántársaság négy hatrészes, kétszintes motorvonatán lehet utazni Bécs, Linz és Salzburg között.
A Škoda-csoport a Microvasttal lépett stratégiai partnerségre, hogy tömegközlekedési járművekhez, elsősorban villamos-akkumulátoros motorvonatokhoz fejlesszenek akkurendszereket.
Ötvenöt villamosmozdonyt szereznek be teherszállításra. A 2027-től érkező gépeket elsősorban az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank 300 millió eurós, valamint a Világbank 190 millió dolláros hiteleiből finanszírozzák.
A DSB első új Talgo 230-as szerelvénye Koppenhága és Hamburg között vette fel a munkát.
Az alacsonyabb kibocsátással készülő nyersanyag felhasználásának növelése érdekében a Voestalpine-nal működik együtt a német gyártóóriás.
A két keskeny nyomközű szerelvényt a Ferrovia Circumetnea (FCE) vasúttársaság rendelte az Etna-környéki vasúthálózatra.
A várhatóan 2027 októberében elinduló, húszezer négyzetméteres egységet cirka 35 millió euróból hozzák létre, melyből 22 millió eurót a vállalat áll.
A lengyel gyártó a villamos motorvonatok legújabb verziójáról az idei gdański Trako nemzetközi vasúti szakkiállításon és -vásáron rántotta le a leplet.
A vasúti beszállítók szövetsége, az UNIFE arra szólította fel az Európai Bizottságot, hogy zárja ki azokat a nem uniós vállalatokat az uniós közbeszerzésekből, melyek hazai piacai nem nyitottak az uniós beszállítók előtt.
A baszk gyártó 2002 óta kínálja villamosplatformját, melynek járművei a világ tizenkilenc országának harmincnyolc városában közlekednek, köztük Budapesten és Debrecenben is.
A lengyel vasúti gyártó a nemzetközi vasúti szakkiállítás és -vásár idei, tizenhatodik kiadásán leplezte le mozdonyplatformjának legújabb generációját, annak is a kétszázas tempóra képes verzióját.
A dán közlekedésbiztonsági hatóság Trafikstyrelsen a német szövetségi vasúti hatósággal (EBA) és az Európai Vasúti Ügynökséggel (ERA) együttműködve kiadta a járművek végleges engedélyét a két ország viszonylatára.
A német regionális vasúttársaság emeletes vonatainak szállítása csaknem két éve halasztódik. Az elsőt végre már Alsó-Szászországban tesztelik.
A romániai vasútireform-hatóság ARF huszonkilenc háromrészes interregionális villamos szerelvényt vásárolt a lengyel gyártótól.