Bemutatta első Stadler-hálókocsiját a Kazah Vasút
A KTZ összesen 557 vasúti kocsit rendelt a svájci gyártótól, többféle kivitelben.
A KTZ összesen 557 vasúti kocsit rendelt a svájci gyártótól, többféle kivitelben.
Az edmontoni könnyűvasút egyik járművéről, a tajvani metró automata szerelvényéről és a szöuli reptéri vasút egyik vonatáról rántotta le a leplet a dél-koreai gyártó Puszanban, a RailLog Korea szakkiállításon.
A négytengelyes villamosmozdony-család legújabb generációjának első két prototípusát építi a lengyel Pesa, az FPS pedig hattengelyes nagydízelek kifejlesztésén dolgozik Poznańban.
Az új megrendelések 74 százalékkal emelkedtek és 1,7 milliárd eurót tesznek ki, a kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény (EBITDA) pedig 185 százalékkal, 62 millió euróra nőtt.
A délkelet-afrikai ország vasúttársasága, a CFM a CRRC Ziyangtól rendelt vontatókat.
Az első villamos-akkumulátoros Končar-szerelvény Zágráb és Belovár között pendlizik.
Az orosz főváros villamoshálózatát is üzemeltető Moszkvai Metró száz egyszekciós kocsit vásárol a hazai PK TS-től.
A részvényesek az igazgatótanács összes javaslatát jóváhagyták és részvényenként 0,2 svájci frank osztalékot határoztak meg.
A CRRC Changchun Railway Vehicles által épített intercity-szerelvény számos digitális technológiát ötvöz.
A Petroutilaj-3DRD eddig teljes mértékben a francia Compagnie de Chemnis de Fer Depertementaux birtokában állt, mely a részvények hetvenhat százalékát értékesítette a magyar vállalatnak.
A tulajdonos amerikai Greenbrier a működési költségek növekedésével, logisztikai nehézségekkel és az amerikai megrendelések hiányával indokolja a döntést. Hétszáz dolgozónak mondanak fel.
A hazai Türasaş által épített, E39000-es sorozatú villamos szerelvénnyel a külföldi piacokat is megcéloznák.
A Ferrovie della Calabria (FdC) három dízel-elektromos szerelvényt rendelt, így már tizenkét Stadler-vonat szolgálhatja majd az utasokat.
A német város közlekedési vállalata, a Verkehrsbetriebe Potsdam (ViP) legalább tizenhárom, teljes hosszban alacsonypadlós villamossal korszerűsíti flottáját, növelve a kapacitást.
A kihívások ellenére megközelítőleg ötszáz járművet szállított le a svájci központú vállalat.