Hatalmas Vectron-rendelés a DB Cargónál

iho   ·   2017.08.04. 08:45
00kicsi

A járművek szállítása még az idén, év végén elkezdődik, fő útvonaluk a Rajna–Alpesi folyosó lesz (Németország, Ausztria, Svájc, Olaszország, Hollandia), de 2020 után Belgiumban is közlekednek majd. A 6400 kilowatt teljesítményű, 160 kilométer per óra sebességre képes mozdonyokat a Siemens németországi gyára építi München-Allachban.

(forrás: Siemens)

Jochen Eickholt, a Siemens Mobility Division vezérigazgatója szerint a DB Cargo ezzel a beszerzéssel a jövőbe fektet be, a Hollandia–Olaszorzság közötti, mozdonyváltás nélküli szerelvénytovábbítást teszik lehetővé. A Siemens a közelmúltban értékesítette ötszázadik Vectron mozdonyát, a flotta 2012 óta Ausztriában, Bulgáriában, Horvátországban, Csehországban, Finnországban, Németországban, Magyarországon, Olaszországban, Norvégiában, Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában, Svédországban, Svájcban és Törökországban üzemel.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.