Új egyeskocsi-kezelési modell vezetnek be az antwerpeni kikötőben
Az Antwerpen és Brugge városok egyesített kikötőjének részét képző területet kilenc zónára különítik el a konszolidált árumennyiségek és az üzemelés optimalizálása alapján.
Az Antwerpen és Brugge városok egyesített kikötőjének részét képző területet kilenc zónára különítik el a konszolidált árumennyiségek és az üzemelés optimalizálása alapján.
A Deutsche Bahn (DB), a Stadler, és annak AngelStar leányvállalata először látott el mozdonyokat az egységes európai vonatbefolyásoló rendszerrel a jármű gyártója nélkül. Ez hozzájárulhat az ETCS gyorsabb németországi bevezetéséhez.
Elterjedő digitalizáció és a közúti szállítással a több áruért folytatott tisztességes verseny. Müncheni stafétaváltás a klímabarát vasúton.
A DB Energie már át is alakította a létesítmény töltőállomását az alternatív üzemanyag tankolásához.
Habár a német vállalatcsoport tavalyi éves adatai újra pozitív üzemi eredményeket tükröznek, azonban a DB Cargo veszteséges, gyenge a pontosság és az adózás után is veszteséget könyvelhetnek el.
A DB Cargo brit leányvállalata egy Class 60-as mozdonyon tesztelte a hidrogénezett növényi olaj (HVO) alternatív üzemanyagként történő használatát – a gázolajat helyettesítő HVO alkalmazásához nem szükséges semmilyen műszaki módosítás.
A munkaerőhiány világszerte szinte minden iparágban észrevehető. A DB Cargo hollandiai leányvállalatánál arra törekednek, hogy a digitalizáció által kevesebb emberrel is elvégezhető legyen a munka.
Az első fuvar még december végén indult Hszianból és tizenöt nap alatt ért el a magyar fővárosba, ahonnan további európai célállomások is elérhetők.
A DB Cargo és az ArcelorMittal új technológiájával csökkenthető az acélszállítás során a levegőbe kerülő por mennyisége.
A rekonstrukció legfrissebb hulláma a DB Cargo szerint huszonöt–harminc százalékkal csökkenti a vasúthálózat áteresztőképességét, emiatt a tehervonatoknak várakozniuk kell. Ráadásul a munkálatok hónapokig eltartanak.
A nagyszombati járműjavító összesen legalább 23,4 millió euró értékben építhet vagy újíthat fel vasúti tehervagonokat a két nagy európai vasúttársaságnak.
A német teherfuvarozó vasúttársaság a 2021-es költségvetési évet jelentős, 481 millió eurós (körülbelül 170 milliárd forintos) adózás előtti (EBIT) veszteséggel zárta.
Az Európai Vasúti Ügynökség (ERA) engedélyezte, hogy a DB Cargo a VTG-vel karöltve építhesse meg az úgynevezett m2 vagonokat.
Tehervonatokkal szállítják az anyagokat a délkelet-angliai Buckinghamshire megyében zajló munkálatokhoz, valamint onnan az alagutak fúrása során keletkező aggregátumot. Ez közel 30 ezer teherautó közlekedésétől mentesíti az utakat.
A német teherfuvarozó vasúttársaság a szintetikus üzemanyagként alkalmazható hidrogénezett növényi olajok (HVO) használatával oldaná meg az utolsó mérföldes szállítási műveleteket.