Lapot kért az MRCE és kijött a huszonegy

iho   ·   2015.10.15. 13:45
400px_mrce_vectron

A napokban bejelentett megrendelés tíz plusz tizenegy villanygépre szól. Előbbiek (AC-verzió) tizenöt kilovolt 16,7 hertzes váltóáramról üzemelnek majd a német és osztrák vasúthálózaton, míg az utóbbi többáramnemű (MS) gépek alkalmasak lesznek az olaszországi közlekedésre is. A 6400 kilowatt névleges teljesítményű járművek legnagyobb üzemi sebessége százhatvan kilométer per óra lesz. Az összes mozdonyt el fogják látni az egységes európai vonatbefolyásoló rendszerrel (ETCS), valamint az egyes országok saját rendszereivel is – írja a Railway Gazette.

Az MRCE az újabb huszonegy Vectronnal ötvenhatra növeli a flottát. Az új gépek Magyarországon nem fognak közlekedni.<br>(fotó: Vörös Attila)

A villamos mozdonyokat a Siemens München-Allach-i üzeme építi meg, ahol az International Railway Journal információi szerint három mozdony már előre el is készült és leszállításuk is megtörtént. A gyártó Siemens mobilitási részlegének vezérigazgatója, Jochen Eickholt szerint még gyorsabban tudják teljesíteni a megrendeléseket úgy, ha rendelkezésre állnak tartalékmozdonyok is. Ez pedig egyedi értékesítési pont a piacon.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek