Nagyon elégedettek a Gebrüder Weiss ügyfelei egy friss felmérés szerint
A vállalatcsoport ügyfélajánlási aránya csaknem 97 százalék, ami kiemelkedő teljesítmény iparági összehasonlításban.
A Gebrüder Weiss ügyfelei kiemelkedően elégedettek a vállalat szolgáltatásaival – mutatja a vállalatcsoport legfrissebb globális kutatása, amelyben 1541 ügyfél vett részt Európa, Ázsia és Amerika 26 országából, telefonos és online interjúk által. Az ügyfél-elégedettségi felmérést a dicall – Weiss Logistik Systeme GmbH, a Gebrüder Weiss leányvállalata végezte 2025 júniusa és augusztusa között.
Az eredmények kiemelkedően pozitívak, és megerősítik a vállalat piacvezető szolgáltatási minőségét, összhangban a 2022-es felmérés adataival. Az átlagos elégedettségi pontszám 1,87 – ahol az egy a „nagyon elégedett”, a hat pedig az „egyáltalán nem” –, ami javulást mutat az előző, 2022-es értékelés 1,88-as pontszámához képest. Összességében a válaszadók 84 százaléka értékelte a céget 1-es vagy 2-es pontszámmal.
A kutatásban a Gebrüder Weiss kiemelt ügyfélszolgálata az értékesítést támogató csapattal együttesen 1,64-es csúcspontszámot ért el. A raktárlogisztika teljesítménye is meggyőzte az ügyfeleket, kiemelték a vállalat gyors és zökkenőmentes projektmegoldásait (átlagos pontszám: 1,61), és a Gebrüder Weiss-t rendkívül innovatívnak értékelték (átlagpontszám: 1,91).
Ennek köszönhetően magas értéket kapott az ügyfélajánlási arány: a megbízók majdnem 97 százaléka mondta azt, hogy a Gebrüder Weiss-t ajánlaná, és több mint háromnegyedük, 77,6 százalékuk már meg is tette ezt. Iparági összehasonlításban a vállalat továbbra is rendkívül versenyképes: a válaszadók 31 százaléka értékelte a Gebrüder Weiss szolgáltatásait jobbra, mint versenytársakét, és körülbelül 63 százalékuk egyenrangúnak.
A felmérés nemcsak a hagyományos szolgáltatások erősségeit, hanem a digitális innovációk növekvő szerepét is kiemelte: a digitalizáció és az ellátási lánc menedzsment területén is kimagasló eredményeket ért el a Gebrüder Weiss. A válaszadók csaknem fele használja a vállalat digitális ügyfélplatformját, a myGW-t, Németországban pedig a használat elérte a 79 százalékot. A leggyakrabban használt funkciók közé tartoznak a platform közvetlen kommunikációs eszközei és az online ajánlatkérés, bár az ügyfelek további fejlesztési lehetőségeket is azonosítottak ezeken a területeken. Az ellátási lánc zavarainak kezelésével kapcsolatban a válaszadók különösen nagyra értékelték a Gebrüder Weiss időben történő kommunikációját, miközben kifejezték igényüket a még proaktívabb megoldási javaslatok iránt.
A vállalattól elmondták, a tanulmány értékes betekintést nyújt ügyfeleik elvárásaiba. Egyértelműen látják, hogy tovább kell bővíteni szolgáltatási folyamataik digitalizálását, és javítani szükséges az ügyfélkiszolgálást az ellátási láncban. A valós idejű adatok, a folyamatos elemzés és a személyre szabott konzultáció kulcsfontosságú pontok az átlátható, hatékony és rugalmas ellátási láncok fenntartásához. A vevői elégedettség nem egyszeri eredmény, hanem egy folyamatos fejlesztési folyamat, amelyet a vállalat következetesen visz előre.
Az ausztriai, lauterachi székhelyű Gebrüder Weiss Holding AG egy globális, teljes körű szolgáltatást nyújtó logisztikai vállalat, amely mintegy 8600 munkavállalót foglalkoztat és 180 saját tulajdonú telephellyel rendelkezik. A vállalat legutóbbi, 2024-es éves forgalma 2,71 milliárd euró (aktuális árfolyam alapján bő ezermilliárd forint) volt. A vállalat portfóliója szállítmányozási és logisztikai megoldásokat, digitális szolgáltatásokat, valamint ellátásilánc-menedzsmentet tartalmaz. A digitális és fizikai kompetenciák kombinációjának köszönhetően a vállalatcsoport gyorsan és rugalmasan tud reagálni az ügyfelek igényeire. A szállítmányozási üzletágban több mint ötszáz éves történetre visszatekintő családi vállalat ökológiai, gazdasági és szociális intézkedéseinek köszönhetően napjainkban a fenntartható gazdálkodás élen járó képviselője.
Írásunk a Gebrüder Weiss hivatalos kommünikéje alapján készült.
(Nyitóképünk forrása: Gebrüder Weiss)
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!