Az Alstom új ETCS-ével már korlátozások nélkül járhatnak külföldre a RegioJet és a ČD Cargo Traxxai
A fejlesztésnek köszönhetően a cseh magánvasút visszaadhatta az ausztriai közlekedéshez bérbe vett Vectronokat is.
A fejlesztésnek köszönhetően a cseh magánvasút visszaadhatta az ausztriai közlekedéshez bérbe vett Vectronokat is.
Az egyben U6 állomás Josefstädter Strassétól a második kerületi Hillerstrasséig így egy új közlekedési tengelyt jött létre, és kínál számos átszállási lehetőséget a metróra és az S-Bahnra.
Közeledik a Koralm-vasútvonal forgalomba helyezésének időpontja, több száz mozdonyvezető vesz részt vonalismereti képzésen.
Egyre több ComfortJet szerelvény áll forgalomba, eltűnik az eurocity-kategória, ezzel együtt a Hungária EC is. Cseh railjetek Prága és Budapest, Hamburg, Villach felé, majd májustól Koppenhágába is.
A hidrogénhajtású elektromos minibuszok az olasz gyártó korábbi e-buszai helyére érkeznek.
Az Innoway Trieste által kifejlesztett, InnoWaggon típusú teherkocsicsalád első két, nyolcvan láb hosszú példányát nemrégiben adták át a Yellow2Rail és a Papierholz Austria cégeknek.
A Stadler-hibridmozdonyokkal először terjeszti ki rugalmas vasúti árufuvarozási koncepcióját Németországon túlra a logisztikai vállalat.
Kétezer-harmincra már negyven railjet-szerelvényt fog használni az osztrák vasúttársaság az eredetileg tervezett 27 helyett.
Sajtóértesülés szerint a Waberer’s Csoport a tranzakció feltételeinek nagy többségét már teljesítette, csak a szükséges banki és hatósági jóváhagyási folyamat van még hátra. Előbbivel azonban akadnak problémák.
A megrendelt tizennégy Stadler-motorvonat 2026 végétől fokozatosan áll majd forgalomba Bécs és Salzburg között, akár kétszáz kilométer/órás sebességgel haladva.
A lengyel szerelvények június 27-étől augusztus 31-éig hetente négyszer teszik majd meg oda-vissza a Varsó és Fiume közötti 1240 kilométeres távot.
A logisztikai vállalat a németországi TransFlex fuvarozási szolgáltatásokhoz lízingeli a villamos- és dízelüzemre is képes Stadler-mozdonyokat.
Az osztrák fél szerint a magyar fél jogsértő módon járt el, amikor kizárta az Osztrák Köztársaságot a tőkeemelésből. A törvényszéken azonban nem áll nyerésre.
A DB, az ÖBB és a Trenitalia együttműködésében igénybe vehető járatok várhatóan a 2026. decemberi menetrendváltástól fognak közlekedni.
Az építőipari vállalat márciusban vette át első ilyen mozdonyát a Siemens Mobilitytől. Most még négyet vásárolnak.