A magyar autós öreg járművet vezet és maga végzi a szerelést
Egy, az autóhasználati szokásokról végzett, friss kutatás szerint a legtöbben használt járművel közlekednek, és online szerzik be az alkatrészt.
Egy, az autóhasználati szokásokról végzett, friss kutatás szerint a legtöbben használt járművel közlekednek, és online szerzik be az alkatrészt.
Vezetés közben rádiót vagy saját lejátszási listát hallgatunk. A többség pozitívan viszonyul a vezetéstámogató rendszerekhez, és évente legalább egyszer elvisszük szervizbe a járművet.
Április 10. és május 3. között több mint tízezer autóbusz-vezető munkavállalóját kérdezi meg a Volánbusz.
A BKK online felméréséből kiderül: a fővárosban közlekedők nagy többsége, 78 százaléka egyetért a kölcsönös bérletelfogadás bevezetésével.
A BKK ügyfeleinek utazási szokásait és igényeit vizsgáló reprezentatív felmérésből kiderült: az M2-es metrót kedvelik leginkább a fővárosban közlekedők. Hogy melyik két másik járat került fel a képzeletbeli dobogóra, megtudhatják cikkünkből.
Országos felméréssel zárult a Volánbusz „Ha megütöd, leülöd!” elnevezésű, figyelemfelhívó kampánya: több száz sofőr mondott véleményt a közfeladatot ellátó munkavállalók elleni erőszakról.
A Margit híd és a Közraktár utca között hétvégére és ünnepnapokra megnyitott területet rengetegen keresik fel gyalog, kerékpárral vagy rollerrel, azaz a budapestiek szívesen töltik az idejüket közvetlenül a Duna partján.
A kezdeményező Nógrádi Közlekedés – Doprava v Novohrade Facebook-oldal célja, hogy felmérje az utazóközönség véleményét a vonal infrastrukturális állapotáról és személyszállítási szolgáltatásának minőségéről.
Az utcák élhetőbbé, biztonságosabbá tételét célzó forgalomcsillapítási program részeként életbe lépett változásokhoz a gépjárművel közlekedők döntő többsége azonnal alkalmazkodott.
Balesetveszély, zajterhelés, levegőszennyezés csökkentése: ezek a legfontosabb „feladatai” annak két forgalomcsillapításai projektnek, amelyek közül az egyiket Budán, a másikat Pesten valósítják meg kísérleti jelleggel. Ha beválik, akkor meg miden úgy marad, ahogy a pilotprojektben volt.
Óbudán és Ferencvárosban is egy kicsit lelassul a közlekedés a városi autópályákon addig, amíg tat a mintaprojekt. Aztán majd meglátjuk, így marad-e.
A közlekedési szokásokat szeretné felmérni a DKV és a Magyar Kerékpárosklub közös felmérése a kerékpárosok szemszögből. Is.